[XP] Van XP MUI naar Vista NL?

Pagina: 1
Acties:

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
Hallo,

Ik heb momenteel een XP Pro MUI, die is van basis dus Engels, maar heb er een Nederlandse interface op geinstalleerd met de bijgeleverde cd's.

Nu wil ik via de upgrade coupon een Vista bestellen en er wordt gevraagd naar de taal van het huidige OS. MOET ik daar dan zowiezo Engels nemen met als gevolg dat ik dan een Engelse Vista krijg of mag ik daar Nederlands zetten?

Alvast bedankt

• RedC
iemand?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-03 16:13

E-Vix

Nu met sneeuw!

Schoppen van een topic binnen 24 uur is niet echt wenselijk. Lees de faq ook eens door.

Je moet het naar waarheid invullen, dus je zal engels op moeten geven.
Afhankelijk van de Vista versie is het mogelijk om language packs te downloaden. Deze zijn gratis. Je kan daarmee je complete vista installatie switchen van taal.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:49
Misschien dat ze het bij MS weten ? Lijkt me trouwens sterk dat je met een XP met VLK in aanmerking komt voor een Vista upgrade.
E-Vix schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:05:
Schoppen van een topic binnen 24 uur is niet echt wenselijk. Lees de faq ook eens door.

Je moet het naar waarheid invullen, dus je zal engels op moeten geven.
Afhankelijk van de Vista versie is het mogelijk om language packs te downloaden. Deze zijn gratis. Je kan daarmee je complete vista installatie switchen van taal.
Dat kon toch alleen bij de Ultimate ?

[ Voor 67% gewijzigd door Nielson op 20-02-2007 17:07 ]

• RedC
Mijn excuses voor de shop :/

Maar kán het technisch dat ik een NL vista upgrade installeer of niet?

Eigenlijk maakt het niet uit als je 't nadien kunt aanpassen door het te downloaden, ik heb er alleen m'n twijfels over

• RedC
Nielson schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:06:
Misschien dat ze het bij MS weten ? Lijkt me trouwens sterk dat je met een XP met VLK in aanmerking komt voor een Vista upgrade.

[...]
Dat kon toch alleen bij de Ultimate ?
de coupon zat erbij dus neem ik aan van wel :?
Pagina: 1