Toon posts:

Probleem met iPod, bestanden kopieren, corrupte mappen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik weet niet of ik hier in het goeie subforum zit maar misschien dat een modje hem even kan verplaatsen.

Ik heb een probleem met mijn ipod. Ik heb hem laten oversturen van Nederland naar australie, vol met mijn muziek. Deze muziek is in windows gekopieert en geplakt naar mn ipod, dus naar de harde schijf functie.

Nu wil ik hier alles via itunes op mn ipod zetten, maar de ipod geeft aan dat er iets niet goed is en wil gerestored worden naar factory settings. Dit betekent dat het hele ding geformatteerd moet worden.
Heb ik zojuist een pc met genoeg ruimte in een internetcafe gevonden, en heb ik net 3 uur doorgebracht al mijn muziek te kopieren naar deze pc (om zodoende de ipod te kunnen formatteren) blijkt verdomme dat vrijwel alle mappen opeens corrupted zijn en ik kan er niet meer inkomen (de gekopieerde mappen op de pc)

Ik weet niet of het een virus is, heb zo mn twijfels. De muziek is namelijk van mn huispc in nederland zonder problemen naar mn ipod gekopieert en nu kan ik zonder problemen door al mn mappen bladeren op de ipod zonder dat ie foutmeldingen geeft.

Waarom kan ik mn muziek niet van de ipod naar een pc kopieren? Weet iemand wat hier aan de hand is?

Oh en misschien een domme vraag omdat ik deze nu pas stel: als ik mn ipod reset naar factory settings, wordt ie dan echt helemaal geformatteerd???

Alvast bedankt voor jullie hulp.

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-02 00:38
hoort inderdaad in appletalk AFAIK.