In PHP krijg ik de volgende foutmelding van MySQL bij het gebruik van een procedure:
Ik zou dus die tweede resultset moeten ophalen en legen om de procedure vaker te kunnen aanroepen. Hoe kan ik dit doen? Een mysql_query werkt niet, omdat ik die set wil ophalen zonder een nieuwe query op te geven (want dat geeft toch alleen een error).
Dit gebeurt pas bij de tweede keer dat de procedure wordt aangeroepen. Mijn idee is dat dit komt doordat de procedure twee dingen teruggeeft:Commands out of sync; you can't run this command now
Je ziet hier een 'Empty set (0.00 sec)' en een 'Query OK...' melding. Zou het kunnen dat MySQL het resultaat van de query in de procedure als een result ziet en het resultaat van de procedure als een ander? Dat zou het probleem in PHP verklaren, omdat ik maar 1 resultset ophaal en leeg met mysql_free_result() .mysql> CALL load_shift('2007-02-16', 1);
Empty set (0.00 sec)
Query OK, 0 rows affected (0.01 sec)
Ik zou dus die tweede resultset moeten ophalen en legen om de procedure vaker te kunnen aanroepen. Hoe kan ik dit doen? Een mysql_query werkt niet, omdat ik die set wil ophalen zonder een nieuwe query op te geven (want dat geeft toch alleen een error).
Ik ontken het bestaan van IE.