Een hele tijd geleden heb ik bij de lokale Aldi een Medion externe HDD gekocht. Het gaat om het typenummer MD 90046. Het probleem is dat de HD niet herkend wordt door mijn laptop en pc. In de handleiding staat dat de HD zich automatisch moet installeren en herkend moet worden, maar dit gebeurd niet. Ik heb opo de website van Medion naar drivers gezocht, maar ze hebben alleen drivers voor windows 98 beschikbaar. Ook op de bijgeleverde CD staat enkel een driver voor windows 98, terwijl ik zelf windows XP draai.
Toen ik hem net had werkte alles perfect en heb ik er een boel waardevolle informatie in opgeslagen, maar die kan ik nu niet meer bij. Deze wil ik ook absoluut niet kwijtraken. In de tussentijd heb ik geen bios upgrade o.i.d. gemaakt van mijn pc.
- Via google las ik dat het probleem via systeembeheer > opslag > management opgelost zou
kunnen worden, maar ook hier vindt windows geen HD.
- Ook heb ik geprobeerd om hem in een andere usb poort te gebruiken, maar geen effect.
- Ik heb hem in mijn laptop en in mijn pc geprobeerd, allebei niet herkend.
Heeft iemand misschien een idee voor een oplossing?
Toen ik hem net had werkte alles perfect en heb ik er een boel waardevolle informatie in opgeslagen, maar die kan ik nu niet meer bij. Deze wil ik ook absoluut niet kwijtraken. In de tussentijd heb ik geen bios upgrade o.i.d. gemaakt van mijn pc.
- Via google las ik dat het probleem via systeembeheer > opslag > management opgelost zou
kunnen worden, maar ook hier vindt windows geen HD.
- Ook heb ik geprobeerd om hem in een andere usb poort te gebruiken, maar geen effect.
- Ik heb hem in mijn laptop en in mijn pc geprobeerd, allebei niet herkend.
Heeft iemand misschien een idee voor een oplossing?