Hallo allen,
Ik draai windows vista home premium en krijg geen enkel php pakket aan de praat. Bij phpdev 4.2.3 krijg ik appache niet gestart en bij phpdev5 beta 2 krijg ik een error te zien als hij appache wil laden.
Ook heb ik php van php.net geprobeerd, maar ook daarbij krijg ik geen overzichtspage via //localhost/
Bij het starten van het dev5_ap1 proces (onderdeel van phpdev5_beta2) via de services van windows krijg ik de volgende error:
Fout 1067: het proces is onverwachts beeindigd
Met andere woorden: ik krijg apache of apache 2 niet aan de praat.
Ik heb al op google gezocht naar de foutcode, maar kon niets bruikbaars vinden.
Wie kan mij een stap verder helpen?
De fout is helaas erg algemeen, dus ik ben bang dat we er weinig mee kunnen?
EDIT: zijn er misschien andere phpdev processen in de windows processen lijst die ik moet/kan starten?
Ik draai windows vista home premium en krijg geen enkel php pakket aan de praat. Bij phpdev 4.2.3 krijg ik appache niet gestart en bij phpdev5 beta 2 krijg ik een error te zien als hij appache wil laden.
Ook heb ik php van php.net geprobeerd, maar ook daarbij krijg ik geen overzichtspage via //localhost/
Bij het starten van het dev5_ap1 proces (onderdeel van phpdev5_beta2) via de services van windows krijg ik de volgende error:
Fout 1067: het proces is onverwachts beeindigd
Met andere woorden: ik krijg apache of apache 2 niet aan de praat.
Ik heb al op google gezocht naar de foutcode, maar kon niets bruikbaars vinden.
Wie kan mij een stap verder helpen?
De fout is helaas erg algemeen, dus ik ben bang dat we er weinig mee kunnen?
EDIT: zijn er misschien andere phpdev processen in de windows processen lijst die ik moet/kan starten?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 12:21 ]