[Sharepoint] custom icons

Pagina: 1
Acties:

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Hello,

Ik ben voor mijn stage bezig met sharepoint. Nou wil ik in documenten lijsten niet alleen office bestanden uploaden maar ook andere bestanden zoals muziek filmpjes etc... Deze bestanden krijgen alleen een standaard icon, iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat ik custom icons kan gebruiken?

P.s
Ik heb het volgende gelezen en dat leek me best interessant, alleen ben ik niet systeem beheerder dus kan het niet uitproberen maar misschien weet iemand anders hier meer over:

http://www.wictorwilen.se/Post/132.aspx

groetjes

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

• hstuivenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-02 10:07
Het door jou gevonden artikel bevat precies de instructies hoe het werkt.
Je upload de images, en verteld de webserver dat (in het geval van jou artikel) .docx het docx.gif bestand moet gebruiken.

Als je .wav of .mp3 wil toevoegen gaat dat exact hetzelfde. Plaatje in de goeie map zetten (staat in artikel) en .mp3 toevoegen aan de C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\web server extensions\60\TEMPLATE\XML\docicon.xml

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
:) ok bedankt voor je reply

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je moet dit inderdaad toch op de server instellen, als je daar niet voldoende toegang toe hebt moet misschien de beheerder ingeschakeld worden. Als jij er intensief mee bezig moet zou je voor je zelf misschien een test/demoservertje (evt in virtual pc) op kunnen zetten? :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters