Toon posts:

[Vista][Krijg php niet aan de praat]

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik draai windows vista home premium en krijg geen enkele php aan de praat. Bij phpdev 4.2.3 krijg ik appache niet gestart en bij phpdev5 beta 2 krijg ik een error te zien als hij appache wil laden.

Ook heb ik php van php.net geprobeerd, maar ook daarbij krijg ik geen overzichtspage via //localhost/

Als jullie meer info nodig hebben, dan hoor ik het wel.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
n bij phpdev5 beta 2 krijg ik een error te zien als hij appache wil laden.
Welke error?

{signature}

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:48

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:38:
Als jullie meer info nodig hebben, dan hoor ik het wel.
Wellicht de error zelf?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Bij het starten van dev5_ap1 via de services van windows krijg ik de volgende error:
Fout 1067: het proces is onverwachts beeindigd

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zo werkt het dus niet helemaal ;)

Wij werken hier niet met glazen bollen, dus raden of weten wat je probleem precies is wordt lastig.

Lees rustig eens Development Tools & Environments Beleid door en probeer het opnieuw, waarbij je precies aangeeft wat je hebt geprobeerd, waar je precies problemen ondervind en welke. Ik krijg een error gaat je natuurlijk niet helpen het probleem op te lossen.

Probeer het opnieuw in een nieuw topic. Werk je stappenplan uit en beschrijf per stap wat je hebt gedaan en wat wel of niet werkt. Eerst praat je over PHP, dan Apache, dan weer PHP...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.