Tft vervangen compaq presario 700

Pagina: 1
Acties:
  • 537 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69854

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een compaq presario 700 (cm2130) met een kapotte tft. Is iemand op gaan staan |:(

Nou lijkt het mij wel mogelijk om de tft te vervangen (casing is nog heel) maar ik kan er maar niet achter komen welk type/merk tft er in zit. Ook via de compaq site word ik niet veel wijzer.
Wellicht weet iemand hier welke tft er in moet of kan of kan ik elk merk 14" xga-tft erin hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-06 14:27
Gewoon op marktplaats/speurders zoeken naar een Compaq Presario 700 met een werkend scherm, dan kun je deze gewoon overzetten. Verder kun je natuurlijk op Google altijd zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dat had ik zelf ook al bedacht maar is niet zo makkelijk te vinden en dan moet de laptop voor de rest wel kaduuk zijn ook.
Dus is het makkelijker om de tft te vervangen door een los scherm. stuk goedkoper dan een complete laptop kopen om die vervolgens uit elkaar te halen maar dan moet ik wel weten welk scherm of welke andere laptop hetzelfde scherm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-06 14:27
Wel makkelijk te vinden 8)7. Er staan al Compraqs op vanaf 100 euro. Dat is geen geld voor een nieuw scherm...

En waarom moet die andere kapot zijn? Als daarvan de accu kapot is kun je daar nog een backup-pc van maken met een externe monitor. Verder kun je de onderdelen dan ook weer verkopen voor iemand met een kapotte Presario 700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alex3305 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:24:
Wel makkelijk te vinden 8)7. Er staan al Compraqs op vanaf 100 euro. Dat is geen geld voor een nieuw scherm...
ja die had ik ook al gezien en is de enige voor een normale prijs (dwz onder de 150)
toch zijn kale schermen tweede-hands meestal zo rond de 80 euro
Alex3305 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:24:
En waarom moet die andere kapot zijn?
omdat het een beetje onzinnig is een werkende laptop uit elkaar te halen om een andere te reparen lijkt me... 8)7

De vraag is juist: in welke andere laptops word deze tft ook gebruikt (is tenslotte voor compaq ook een third-party onderdeel) zodat ik mijn zoek-opties wat kan verbreden zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183468

als je nog geen scherm heb voor de presario heb ik nog een ligen die goed is vrg brinker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ben nog steeds opzoek dus graag!
Stuur maar een mailtje.
Bij voorbaat dank
d:)b
mijn adres staat in mijn profiel

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 69854 op 11-03-2007 22:56 ]

Pagina: 1