Na dat ik de pc van de kinderen naar beneden had genomen en er wat software erop wilde zetten
kreeg ik de volgende Foutmelding windows\system32\config\system.
Daarna met Windows Xp Prof de boel te repareren maar na dat ik de R had ingetoets kreeg ik de melding dat hij geen harde schijf kon vinden.
Om dat er toch niet belangrijks opstond heb ik een nieuwe install van XP geprobeerd maar weer de melding geen harde schijf kunnen vinden.
Ik heb een ASrock 939Dual-Sata2 Moederbord
Een Amd 3000 64 bit processor
en een Maxtor 200 G SAta schijf
512 geheugen.
Ik heb in de bios de SATA operating in non Raid mode gezet volgens het boekje van asrock maar nog geen oplossing.
Ook via internet en microsoft sites gekeken maar geen oplossing.
Het lijkt er op dat mijn schijf de geest heeft gegeven alhoewel ik in de bios wel zie dat hij de maxtor ziet.
Wie kan mij helpen PS ik ben maar een amateur.
kreeg ik de volgende Foutmelding windows\system32\config\system.
Daarna met Windows Xp Prof de boel te repareren maar na dat ik de R had ingetoets kreeg ik de melding dat hij geen harde schijf kon vinden.
Om dat er toch niet belangrijks opstond heb ik een nieuwe install van XP geprobeerd maar weer de melding geen harde schijf kunnen vinden.
Ik heb een ASrock 939Dual-Sata2 Moederbord
Een Amd 3000 64 bit processor
en een Maxtor 200 G SAta schijf
512 geheugen.
Ik heb in de bios de SATA operating in non Raid mode gezet volgens het boekje van asrock maar nog geen oplossing.
Ook via internet en microsoft sites gekeken maar geen oplossing.
Het lijkt er op dat mijn schijf de geest heeft gegeven alhoewel ik in de bios wel zie dat hij de maxtor ziet.
Wie kan mij helpen PS ik ben maar een amateur.