HDD ratelt nonstop onder Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 743 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rotij
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2025
Goedeavond,

Ik heb sinds een week Windows Vista Ultimate.

Sinds ik Vista heb geinstalleerd heb ik onder het gebruik ervan een steeds ratelende hdd. Dit gaat om een WDC WD2000 JS SATA schijf.

Heel af en toe houd die er een keer mee op maar normaal ratelt die nonstop, net of die wat zoek of iets aan het uitvoeren is. Het geluid klinkt verder wel gezond, ook met een smart scan is alles positief.

Als ik de taken van het systeem monitor is die verder nergens mee bezig?

Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Verwijderd

Heeft een search als deze je verder geholpen? Je bent zo te zien niet de enige!

• rotij
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2025
Volgens mij ben ik er al uit.... is nog even afwachten maar dan is die volgens mij bezig met een herstelpunt te maken. Dit neemt veel snelheid en lawaai in beslag. Ik heb het nu uitgezet en ga even testen

Verwijderd

Search indexer uitzetten en de restore points inderdaad uitzetten, dat scheelt een berg.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hehe, zoveelste topic ;) Maar dit gaat als het goed is vanzelf wel over. Ik zou niet teveel services e.d. nu al uit gaan zetten. Wel vreemd dat MS dit laat gebeuren zonder verdere mededeling, want veel mensen zullen als eerste indruk hebben dat Vista baggertraag is.

[ Voor 12% gewijzigd door Palomar op 19-02-2007 22:49 ]

Verwijderd

Vista indexeerd heel veel, als jij veel data hebt gaat ie dat allemaal indexeren, je kan dit uitzetten, of even afwachten, als het blijft heb je wellicht een probleem. voor zover kan ik niets anders verzinnen dan indexeren.

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Met filemon kan je heel mooi checken wat er allemaal gebeurd dan weet je het zkr.

And this !! Is to go even further beyond!!!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Laat je pc eens een nachtje draaien en het is weg.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1