hallo,
Ik heb een probleem waarbij ik niet efe uitkom. Het zit zo.
Ik heb een laptop en een oude pc
----------------------------------------------------------------
Laptop:
Intel Centrino Duo 2GHz
2GB of RAM
Geforce 7900 GTX 512MB
Microsoft Windows XP PRO SP2
Broadcom NetXtreme 57xx Gigabit Controller
Intel PRO/Wireless 3945ABG Netwerk Connection
Oude pc:
AMD Athlon 64 3000+ (2.01GHz)
765MB of RAM
RADEON 9800 PRO
3Com 3C900B- TPO Ethernet (Genenic)
Het probleem zit bij het internet
Dit is de verbinding die ik heb:
modem - router (linksys - DHCP verbinding) - laptop (wireless) & oude pc (draad)
Maar het is nu zo dat mijn internet eraf vliegt om de 10 min en dat is op beide computers.
Ik weet niet of het aan de router ligt die om eerlijk zijn een kut setup heeft waar ik half van snap. (Me wireless netwerk signaal is gewoon uitstekend)
Nu heb ik het geprobeerd het te achter halen dus heb ik het zo gedaan:
modem - laptop (draad)
Ik wou weten of het aan me router lag maar dat is niet zo me internet vliegt er gewoon af na zeg maar een paar min 10 ofzo maar de signalen van op de modem
ethernet en ADSL blijven branden.
IK had de netwerkkaarten er maar er bij geschreven voor de zekerheid omdat het over internet gaat.
Ik zelf heb geen idee waar het aan ligt, volgens een "expert in de winkel" zei dat de pulse miss niet goed was of de modem.
(Het zou kunnen zijn dat er genoeg info is op de forum kwa dit onderwerp maar omdat ik dat internet uitval heb is het moeilijk om dat te doen en om elke keer me internet te "fixen" word ik ook gek van)
Dus hierbij graag u hulp thanks
BVD Angelius
Ik heb een probleem waarbij ik niet efe uitkom. Het zit zo.
Ik heb een laptop en een oude pc
Laptop:
Intel Centrino Duo 2GHz
2GB of RAM
Geforce 7900 GTX 512MB
Broadcom NetXtreme 57xx Gigabit Controller
Intel PRO/Wireless 3945ABG Netwerk Connection
Oude pc:
AMD Athlon 64 3000+ (2.01GHz)
765MB of RAM
RADEON 9800 PRO
3Com 3C900B- TPO Ethernet (Genenic)
Het probleem zit bij het internet
Dit is de verbinding die ik heb:
modem - router (linksys - DHCP verbinding) - laptop (wireless) & oude pc (draad)
Maar het is nu zo dat mijn internet eraf vliegt om de 10 min en dat is op beide computers.
Ik weet niet of het aan de router ligt die om eerlijk zijn een kut setup heeft waar ik half van snap. (Me wireless netwerk signaal is gewoon uitstekend)
Nu heb ik het geprobeerd het te achter halen dus heb ik het zo gedaan:
modem - laptop (draad)
Ik wou weten of het aan me router lag maar dat is niet zo me internet vliegt er gewoon af na zeg maar een paar min 10 ofzo maar de signalen van op de modem
ethernet en ADSL blijven branden.
IK had de netwerkkaarten er maar er bij geschreven voor de zekerheid omdat het over internet gaat.
Ik zelf heb geen idee waar het aan ligt, volgens een "expert in de winkel" zei dat de pulse miss niet goed was of de modem.
(Het zou kunnen zijn dat er genoeg info is op de forum kwa dit onderwerp maar omdat ik dat internet uitval heb is het moeilijk om dat te doen en om elke keer me internet te "fixen" word ik ook gek van)
Dus hierbij graag u hulp thanks
BVD Angelius
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 22:37 ]