Elke keer als ik m'n MCE-bak laat hibernaten en ik start em weer op (maakt niet uit hoe dat gebeurt, dus handmatig of gescheduled) dan is de resolutie steevast 1024x768, terwijl hij daar helemaal niet op stond. Dan moet ik de MCE-applicatie afsluiten en is de resolutie opeens weer goed, nml 1280x768.
Er zit een GF6500 kaartje in, en ik heb uiteraard al via nVidia de nieuwste forceware (93.71) geinstalleerd, maar dat hielp niet. Windows heeft ook geen updates meer, en ik zou niet weten wat ik nog meer kan doen. Het heeft wel goed gewerkt met de vorige forceware, maar die begon dus opeens het probleem vertonen waardoor ik em tevergeefs heb geupdate.
Specs zijn niet zo spectaculair:
AOpen EZ480 barebone (Radeon Xpress200 ofzo chipset)
Asus GeForce 6500 kaartje
1GB geheugen
Athlon X2
Dit gaat dus om MCE 2005, voor de goede orde
Iemand een idee wat ik moet doen of waar ik het probleem moet zoeken?
Er zit een GF6500 kaartje in, en ik heb uiteraard al via nVidia de nieuwste forceware (93.71) geinstalleerd, maar dat hielp niet. Windows heeft ook geen updates meer, en ik zou niet weten wat ik nog meer kan doen. Het heeft wel goed gewerkt met de vorige forceware, maar die begon dus opeens het probleem vertonen waardoor ik em tevergeefs heb geupdate.
Specs zijn niet zo spectaculair:
AOpen EZ480 barebone (Radeon Xpress200 ofzo chipset)
Asus GeForce 6500 kaartje
1GB geheugen
Athlon X2
Dit gaat dus om MCE 2005, voor de goede orde
Iemand een idee wat ik moet doen of waar ik het probleem moet zoeken?
日本!🎌