Communicatie tussen KPN en Planet Internet

Pagina: 1
Acties:

• naaldenberg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08-2023
Sinds augustus 2006 had ik problemen met mijn ADSL verbinding van 12mbit, er is een nieuwe kabel getrokken, in ben van ISDN naar PSTN en weer naar ISDN gegaan.
Ik heb verschillende monteurs in huis gehad die de nodige bekabeling hebben gecontroleerd.
Uren heb ik aan de telefoon gezeten en daarbij van KPN naar Planet Internet en weer terug door verwezen geweest.
En dan komen ze er een week geleden achter dat ik geen ADSL2+ verbinding van 12mbit heb maar dat de centrale nog niet geschikt is voor ADSL2+ maar nog gewoon op de oude ADSL 8mbit staat en dat het nog wel maanden kan duren voordat ze de centrale upgraden.
Het is jammer dat KPN hier het monopolie heeft op de breedband-internetverbindingen want er is hier geen kabel, geen umts of een andere ADSL-aanbieder en satelliet is te duur.

Mijn vraag is zijn er meerdere mensen die zoiets gehad hebben of nogsteeds hebben.

• Fridge-RaideR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

Ja vast wel, wie? geen idee :P

Ontopic:
KPN wilt over 3 jaar de boel oprollen als je het nieuws hebt gelezen op tweakers.net (het oude telefonie netwerk) en overgaan op glasvezel.. en als andere providers geen zin hebben om op jou centrale te gaan zitten, of dat ze geen kabelaanleggen naar jou huis, zal je bij 8mbit kpn moeten blijven. Ook zie ik het niet gebeuren dat je een adsl2+ lijn krijgt aangezien ze over 3 jaar ermee stoppen en ook al bezig zijn met in alle grote nieuwbouwwijken glas aan te leggen.