[lcd scherm] beschadiging

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 15:07
Ik heb een lcd scherm (tv eigenlijk) met een deukje erop, buitenlaag is beschadigd. Bestaat er een vulmiddel zodat deze deuk niet meer / slechter zichbaar is. Ik heb wel wat bedrijven gevonden die dit doen, maar ik zoek een goedkopere thuis variant. Bestaat er zo'n soort vulmiddel en heeft iemand er ervaringen mee (en foto's van?) Niet dat ik iets ga kopen wat slecht werkt oid

if broken it is, fix it you should

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Welk deel van het scherm is beschadigd? Als het in de behuizing zit valt het evt. te repareren met een of andere plamuur/vulmiddel, maar als het in de LCD zelf zit, dan zal ik er niets aan doen. Chances are dat je 'm alleen nog maar verder beschadigd.

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• elgringo
Scyth schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:49:
Welk deel van het scherm is beschadigd? Als het in de behuizing zit valt het evt. te repareren met een of andere plamuur/vulmiddel, maar als het in de LCD zelf zit, dan zal ik er niets aan doen. Chances are dat je 'm alleen nog maar verder beschadigd.
Zit op het scherm zelf. Vroeger waren r namelijk vulmiddels voor gsm schermen. Ik dacht misschien is er ook oiets voor tft's

Verwijderd

dat was vulmiddel voor krasjes op de buitenkant van het toestel op het lcd scherm (waar dus nog een extra beschermlaag over zat, moet trouwens zeggen dat dat ook niet altijd even goed werkte)

• elgringo
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:22:
dat was vulmiddel voor krasjes op de buitenkant van het toestel op het lcd scherm (waar dus nog een extra beschermlaag over zat, moet trouwens zeggen dat dat ook niet altijd even goed werkte)
Ik heb ook een kras aan de buitenkant op mijn scherm