LCD TV als computerscherm topic

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• ethrellik
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-07 20:50
Hallo,
Na jaren CRT schermen gehad te hebben wil ik over naar een TFT schem.
Toevallig heeft een kennis van mij ooit een LCD TV gehad.
Nouja ooit, die is toen met de verhuizing gestolen 8)7

Nu weet ik dat er enorm veel aanbod in grote schemen zijn.
Maar nu gaat het mij over de kleinere schermen, vanaf de 19" tot 22".
Helaas net zoals meer mensen hebben beschik ik nou ook niet over de grootste budget.

Ik heb nu nog een lifetec 19" crt scherm, en mijn 6600 XT 512mb draait hem nu op 100hz.
Mijn vriend had een lcdtvtje van 100hz, terwijl de "normale" TFT schermen niet verder gaan dan 75hz.
en als voordeel dat sommige lcdtv's al hdready zijn.

wat ik wil weten, heeft er al iemand goede evaring met lcd tv's die worden gebruikt als computerscherm.
ik kom er ook niet uit wat nou een goede scherm is, welk merk ik moet nemen.
want de Productsurvey staan alleen grote schermen, en met de pricewatch kom ik ook niet uit.

dus start ik een LCD TV als computerscherm topic.
post hier (als je wilt) je evaringen en wat dan ook voor schem dat je heb of wilt ;)

MVG
Eth

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-07 13:32

weebl

YARR!

Slecht plan. LCD-TV's hebben een relatief lage resolutie, en toch een groot oppervlakte. Zit je tegen pixels van 1cm^2 aan te kijken (ok, dit is overdreven, maar je snapt wat ik bedoel).

Edit: een 20" pc-scherm met 1600x1200 is zelfs al Full HD: 1080p :) Zo bijzonder is dat dus niet ;)

[ Voor 22% gewijzigd door weebl op 19-02-2007 20:24 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

dion_b in "* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *"

"Ervaringen" en "Grote ... topics" hoor je pas te openen als je zelf ervaringen met hetgeen je wilt bespreken. Dan mag je ook een iets uitgebreidere topicstart dan dit maken...

Heb je zelf geen ervaringen, gebruik dan de search. Dit onderwerp komt hier vaak genoeg voorbij. Pas als je zelf goed gezocht hebt (en dat ook kunt laten blijken) ben je aan een eigen topic toe. Maar hou het dan bescheiden - vraag gewoon specifiek datgene wat je wilt weten ipv lukraak om ervaringen te vragen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.