Hallo,
Na jaren CRT schermen gehad te hebben wil ik over naar een TFT schem.
Toevallig heeft een kennis van mij ooit een LCD TV gehad.
Nouja ooit, die is toen met de verhuizing gestolen
Nu weet ik dat er enorm veel aanbod in grote schemen zijn.
Maar nu gaat het mij over de kleinere schermen, vanaf de 19" tot 22".
Helaas net zoals meer mensen hebben beschik ik nou ook niet over de grootste budget.
Ik heb nu nog een lifetec 19" crt scherm, en mijn 6600 XT 512mb draait hem nu op 100hz.
Mijn vriend had een lcdtvtje van 100hz, terwijl de "normale" TFT schermen niet verder gaan dan 75hz.
en als voordeel dat sommige lcdtv's al hdready zijn.
wat ik wil weten, heeft er al iemand goede evaring met lcd tv's die worden gebruikt als computerscherm.
ik kom er ook niet uit wat nou een goede scherm is, welk merk ik moet nemen.
want de Productsurvey staan alleen grote schermen, en met de pricewatch kom ik ook niet uit.
dus start ik een LCD TV als computerscherm topic.
post hier (als je wilt) je evaringen en wat dan ook voor schem dat je heb of wilt
MVG
Eth
Na jaren CRT schermen gehad te hebben wil ik over naar een TFT schem.
Toevallig heeft een kennis van mij ooit een LCD TV gehad.
Nouja ooit, die is toen met de verhuizing gestolen
Nu weet ik dat er enorm veel aanbod in grote schemen zijn.
Maar nu gaat het mij over de kleinere schermen, vanaf de 19" tot 22".
Helaas net zoals meer mensen hebben beschik ik nou ook niet over de grootste budget.
Ik heb nu nog een lifetec 19" crt scherm, en mijn 6600 XT 512mb draait hem nu op 100hz.
Mijn vriend had een lcdtvtje van 100hz, terwijl de "normale" TFT schermen niet verder gaan dan 75hz.
en als voordeel dat sommige lcdtv's al hdready zijn.
wat ik wil weten, heeft er al iemand goede evaring met lcd tv's die worden gebruikt als computerscherm.
ik kom er ook niet uit wat nou een goede scherm is, welk merk ik moet nemen.
want de Productsurvey staan alleen grote schermen, en met de pricewatch kom ik ook niet uit.
dus start ik een LCD TV als computerscherm topic.
post hier (als je wilt) je evaringen en wat dan ook voor schem dat je heb of wilt
MVG
Eth