Bij het selecteren van de hardeschijf tijdens de install, krijg ik de melding dat de partitie niet compatibel is terwijl hij toch een gewone NFTS indeling heeft.
Mijn systeem bestaat uit;
Mobo: asus A8N-Sli Deluxe
Cpu: Amd X2 4400+
Geheugen: muskin 4 x 512mb
Graka: Club3d XTX1950X
HDD: Samsung Spinpoint SP2504C
Voeding: corsair 520 watt
Ik heb totaal 3 hardeschijven, op nr.1 staat XP, nr.2 is backup en nr.3 is leeg.
Maar het hele verhaal draait om schijf nummer 3
Nu wil ik een nieuw OS op schijf nr.3 zetten, deze schijf is helemaal geformateerd en is schoon zitten verder ook geen bad clusters in. (schijf is 1 partitie)
Voor de install verwijder ik mijn eerste en tweede HDD zodat alleen mijn schone HDD erin zit
Het is een Samsung Spinpoint SP2504C van 4 mnd oud 250Gb, 7200rpm, 8 mb buffer
Wat ik al gedaan heb is:
De schijf geformateerd snel en langzaam.
De schijf vol enen en nullen gezet met partition magic.
Low level format wil niet, het schijnt ook dat de samsung schijfen daartegen beveiligd zijn
Mijn systeem bestaat uit;
Mobo: asus A8N-Sli Deluxe
Cpu: Amd X2 4400+
Geheugen: muskin 4 x 512mb
Graka: Club3d XTX1950X
HDD: Samsung Spinpoint SP2504C
Voeding: corsair 520 watt
Ik heb totaal 3 hardeschijven, op nr.1 staat XP, nr.2 is backup en nr.3 is leeg.
Maar het hele verhaal draait om schijf nummer 3
Nu wil ik een nieuw OS op schijf nr.3 zetten, deze schijf is helemaal geformateerd en is schoon zitten verder ook geen bad clusters in. (schijf is 1 partitie)
Voor de install verwijder ik mijn eerste en tweede HDD zodat alleen mijn schone HDD erin zit
Het is een Samsung Spinpoint SP2504C van 4 mnd oud 250Gb, 7200rpm, 8 mb buffer
Wat ik al gedaan heb is:
De schijf geformateerd snel en langzaam.
De schijf vol enen en nullen gezet met partition magic.
Low level format wil niet, het schijnt ook dat de samsung schijfen daartegen beveiligd zijn