Toon posts:

Map in Docs and Settings geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje terug heb ik win xp opnieuw geinstalleerd... Mn oude username was altijd mn voornaam en in die map in docs and settings stond ook altijd de map Application Data.

Na het installeren kon ik die naam niet gebruiken volgens win xp en heb ik mn account maar Head genoemd, maar wel als beheerder...

Nu is mn oude map (Bart) in docs and settings nog wel zichtbaar maar niet toegankelijk omdat de toegang geweigerd wordt. Ik heb echter sterk het vermoeden dat Application Data zich in die map bevind, daar het nergens anders te vinden is?!

Nu is mijn vraag: kan ik op een of andere manier zorgen dat de map terug toegankelijk wordt? Heb nl iets uit die map nodig voor Flight Sim X :(

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:41
inloggen als admin en vervolgens jezelf toegang geven tot de map? (Take ownership)

[ Voor 11% gewijzigd door asfaloth_arwen op 19-02-2007 19:16 ]

Specs

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Standaard wordt de map Application Data verborgen, zet als eerste eens verborgen mappen en bestanden aan. Het is misschien ook noodzakelijk om Systeembeschermde Items aan te zetten. Zet gelijk even Eenvoudig Delen uit.

Neem de eigenschappen van je vorige gebruikersmap, kies Beveiliging daarna geavanceerd. Tabblad Eigenaar en maak jezelf eigenaar van de map. Klik alles met OK weg. Open opnieuw de eigenschappen > Beveiliging en geef jezelf volledige machtegingen op de map. Dit moet ervoor zorgen dat je weer de map in kan.

GoT Search en Google hadden dit ook gegeven, als je wat initiatief had genomen zoals in de Policies staat beschreven. Lees dat voortaan voordat je een topic opent. De FAQ kan ook helpen.

Commandline FTW