Galois schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:23:
Ik heb hetzelfde probleem!!!
Ook geen bestanden verwijderd, verplaatst of hernoemt.
Gisteren was ik op de helft (8 min film bestaand uit een tiental kleine filmpjes en ook ongeveer 10 foto's) en het publiceren ging moeiteloos.
Vandaag 6 min film en 40 foto's erbij gedaan en nu publiceert hij niet meer! Geeft dezelfde fout als hier...
Iemand een idee wat ik kan doen?
Laat ik mijzelf quoten:
Het probleem is dat het programma niet zoveel foto's en filmpjes aankan. Als ik het project in drieën knip en vervolgens weer aan elkaar plak, dan gaat het goed...
En volgens
MS ligt het aan mijn RAM (heb 1024 MB... geen idee).
EDIT:
Ik dacht dat het goed ging. Helaas gaat het niet goed. Ook niet met filmpjes die de helft zijn van wat de eerste keer wel goed ging!
Wie, wie, wie? Ik baal hiervan. Er zit iets van 10u werk in!
EDIT:
Als ik de filmpjes verwijder en weer invoeg, dan doet hij het wel. Wat dus niet mogelijk lijkt te zijn, is dat je het project opslaat en vervolgens weer later opent, verder aan werkt en publiceert. Lijkt mij sterk, heel sterk. Maar aangezien ik nergens iets verwijderd, hernoemd of verplaats heb en ook meer dan voldoende vrije schijfrumte heb (meer dan 150 gig, voor filmpje van 14 minuten) en het 'opnieuw' maken van het project door verwijderen en opnieuw invoegen helpt...
Zou je toch wel gaan denken dat er hier wat mee te doen is.
Maar goed, ik hoor graag slimmere oplossingen. Pinnacle gebruiken idd... maar ja, voor die paar keer dat ik filmpjes monteer vind ik Pinnacle toch te duur. En Movie Maker heb ik nu een beetje door... gaat steeds sneller.
[
Voor 38% gewijzigd door
Galois op 16-01-2008 08:34
]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.