Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Mouseover op speciale groepen gaat niet altijd goed

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Als ik in bijvoorbeeld dit topic over de nick van de TS (PlayStation3 in dit geval) hover wordt zijn nick grijs. Dat komt denk ik omdat zijn nick door een class een kleurtje krijgt die normaal gesproken wordt gebruikt voor code highlightning, namelijk "code_comment". Die heeft vanzelfsprekend geen hover. Ik weet niet in hoeverre dit een bug is, en of er een wens bestaat om het op te lossen maar het is bij deze dus gemeld. :P

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ehm ja, is dit een bug? Gaat volgens mij alleen niet goed bij die specifieke user en het lijkt erop dat die user gewoon een kleurtje heeft gekregen (dus niet een speciale groep aangemaakt zoals voor roden, groenen en blauwen)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dit is gewoon geen bug. :z Die status is wellicht ook niet blijvend en verder valt het niemand bij normaal gebruik op. Je hebt al achterhaald hoe het kleurtje geregeld is, dus het mocht al duidelijk zijn dat het een snelle hack is geweest, waar verder echt geen tijd in gestoken is (en hoeft te worden) om het mooi te doen.

{signature}

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi wijst naar foutloos :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.