Compaq ProLiant 1600 Probleem

Pagina: 1
Acties:

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hi y'all,

Ik heb al een tijdje een Compaq ProLiant 1600 staan en heb vandaag besloten om de 4x 9.1gb schijven in een RAID0 te zetten. Inplaats van de met 3 schijven gecreërde RAID 5.

Ik doe de smartstart cd erin en gooi de oude array eruit, en maak een nieuwe aan. Tot zover lijkt alles nog goed te gaan.

Dan even opnieuw opstarten, en gelijk maar proberen om er Windows Server 2003 Standart NL op te installeren. De eerste keer krijg ik een foutmelding na het opnieuw opstarten, met het installeren van Server 2003 zelf. Ik denk ik start even opnieuw op en begin opnieuw, dan gaat het wel over.

Niet dus, nu kom ik tot net voor het formatteren en krijg ik een foutmelding, waardoor ik opnieuw op moet starten. Dat gedaan krijg ik op hetzelfde punt, dezelfde foutmelding.

Ik denk er zit iets fout in de array en ik stop dus de smartstart cd er weer in om te kijken waar die fout zit, echter, nu krijg ik de melding dat er een bestand niet bestaat in de windows directory, waardoor de smartstart niet kan opstarten, hij blijft maar laden en laden en laden, maar er komt helemaal niets.

Even de specs van dit beestje:

Dual pentium III 500, slot 1
640MB ECC registered SDRAM
4x 9.1GB SCSI 7200RPM disks van Compaq
Smartstart for servers cd versie 5.0.5 (Gisteren vers gedownload)
Windows Server 2003 Standart NL

Iemand een oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt!

• HomegrownBGP
  • Niet online
Echt niemand? :'(

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-01 23:03
Ehm een tijdelijke HDD proberen en die proberen te booten met Windows Server 2003? Recovery CD/DVD downloaden van de Compaq site? Compaq even een mailtje sturen of bellen?

• HomegrownBGP
  • Niet online
Kom momenteel alweer in de smartstart cd als ik alle hardeschijven eruit haal, nu heb ik dus alle instellingen teruggezet naar 0, en nu moet ik dus nog een nieuwe array aanmaken. Dit kan alleen als de hdd`s erin zitten, maar als de hdd`s erin zitten wil hij de smartstart cd niet opstarten/geeft hij een foutmelding dat de hardeschijven verwisselt blijken te zijn.