Toon posts:

WLAN pci kaart met ethernet poort

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn vaste pc thuis wil ik graag draadloos internet en wilde hiervoor dus een wireless lan kaartje kopen. Echter ik wil nog wel graag de mogelijkheid hebben om er eventueel nog een ehternetkabel in te steken. Weet iemand of er een wlan pci kaartje bestaat met een ethernet poort. Ik heb gekeken bij sweex en bij dlink en bij linksys, maar kan het niet vinden. Alvast bedankt voor elke suggestie.

• mrmusic
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-05-2022
Wat dacht je van het idee om het bestaande Lan-kaartje gewoon te laten zitten en er een wireless kaartje bij te zetten...

• tsjoender
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:28
Lijkt me niet waarschijnlijk dat die bestaan. Een andere oplossing is een ethernet kaart in je PC en een wireless access point welke in WDS-modus kan draaien. Daarmee breid je je netwerk uit via wireless. Zo'n access point heeft dan ook een of meerdere ethernet aansluitingen waar je je PC mee verbindt. Als je in de handleiding van je huidige AP kijkt staat er vast al wat in over WDS. Anders is daar genoeg over te vinden mbv Google.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ja, ik zal maar eens gaan kijken of ik nog een pci slot over heb in die kast.
En anders toch maar een usb dongletje :)

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2025

Phalox

Solar Powerrrd

Waarom moeilijk doen ?:D

enkel als je met echt plaatsgebrek zit zou je hiernaar op zoek kunnen gaan.. als het al bestaat zal het zeker duurder zijn dan de 2 appart..