Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gba aansturen via seriele pport

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb hier nog een oude gba liggen en nu wil ik hem graag aansturen via mijn oude link cable

ook heb ik al een keer een cable gesoldeert maar die ben ik dus kwijt geraakt. Het schema heb ik nog wel. (zal hem zow even uplouden ) 8)

maar nu komt mijn vraag : heeft iemand nu al een programma daar voor geschreven en zow ja waar kan ik die vinden, en zow niet wie wil dit voor mij doen :P als het veel werk is wil ik je ook nog wel wat betalen

ik heb veel gezocht en de meeste sites zijn duss down !! helaass

Rikus de jong (eyelock)

Verwijderd

Bedoel je niet dat je het beeldscherm wilt aansturen?

Verwijderd

Topicstarter
ja doormiddel van de linkcable

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 09:34

Cablekevin

CCCP Baby!

Na mijn weten is er niks (meer).
Ik heb ook lang gezocht want het leek mij eigelijk ook wel leuk maar zonder suc6.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Waar is je eigen initiatief? Naast het feit dat er waarschijnlijk niemand echt interesse zal hebben omdat "voor een prijsje" voor jou te programmeren, wordt het hier niet geappreciëerd dat je hier geld aanbied om iemand voor jou werk te laten doen, vrijblijvend geld opzenden mag natuurlijk altijd :|

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Dit topic is gesloten.