Ik wil eerst even zeggen dat ik op het forum heb gekeken maar aangezien ik niet weet hoe die dingen heten kon ik het niet vinden!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na het plaatsen van 2 nieuwe Vga coolers (Zalman VF900-CU LED) op mijn 2 videokaarten
(2 x Geforce 7600 GT OC) heb ik niet genoeg "connectors" (naam?) over op mijn moederbord
om mijn 2 fans die al in mijn kast zaten aan te sluiten.
Dit was zeker niet mijn bedoeling en daarom zou ik graag weten of ik bijvoorbeeld een losse
pci kaart kan kopen waar meer van die "connectors" op zitten.
(ik heb het dus over de "connectors" waar je de koeler mee aansluit op je moederbord)
Alvast bedankt voor de hulp!
Met vriendelijke groet,
Remco Katz
(MIJN COMPUTER: www.kboem.nl/computer)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na het plaatsen van 2 nieuwe Vga coolers (Zalman VF900-CU LED) op mijn 2 videokaarten
(2 x Geforce 7600 GT OC) heb ik niet genoeg "connectors" (naam?) over op mijn moederbord
om mijn 2 fans die al in mijn kast zaten aan te sluiten.
Dit was zeker niet mijn bedoeling en daarom zou ik graag weten of ik bijvoorbeeld een losse
pci kaart kan kopen waar meer van die "connectors" op zitten.
(ik heb het dus over de "connectors" waar je de koeler mee aansluit op je moederbord)
Alvast bedankt voor de hulp!
Met vriendelijke groet,
Remco Katz
(MIJN COMPUTER: www.kboem.nl/computer)
Macbook Pro 15"