[Tele2] aanbieding breedbandshop Tele2 Compleet

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-12 14:12
Goedemiddag,

Op dit moment hebben wij internet (abonnement multi bij casema), televisie (abonnement bij casema) en een aparte telefoon abonnement. Bij elkaar is dit ongeveer € 60,-

Nu zag ik de volgende aanbieding:

http://www.breedbandshop....Location=Compare&id=33525

Dit ziet er toch in 1 stuk veel voordeliger uit? Internet, telefoon en televisie in 1. Als ik het zo zie is het 5x zo snel internet als we nu hebben (20Mb/s ipv 4Mb/s). Daarnaast kun je de rest van het jaar nog voetbal zien, maar dat is bijzaak. Zijn er mensen die dit pakket ook hebben? Hoe zit het eigenlijk met de newsserver van Tele2? Kun je gewoon maximale snelheid downloaden?? (dat is voor mij eigenlijk het belangrijkste..)

Verwijderd

Zodra je TV gaat kijken let op worden lagere 'snelheden' 'behaalbaar' op het internet. Geloof paar Mb/s minder.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2016 16:05 ]

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-12 14:12
Dank je wel. Ik had deze link een aantal dagen wel gevonden alleen ben ik wel benieuwd of het hele pakket bevalt en of de beloftes na worden gekomen. Ik heb het er wel voor over om extra te betalen om het maximale eruit te halen via TweakNews. Ik had even wat meer research moeten doen, want ik vind nu wel meer informatie. Toch bedankt.

Verwijderd

Voor telefonie 1.5Mbit
Televisie 4Mbit

Om een Vision pakket te kunnen krijgen dien je minimaal 6Mbit geleverd kunnen krijgen. Bij een afstand groter dan 2500meter tussen jou en je wijkcentrale kun je het wel vergeten. (*vandaar dat Tele2 "TOT" 20MBit adverteerd)
Op het moment dat je een 2e televisie apart wilt laten kijken naar een zender dan heb je een 2e decoder nodig. Echter om een 2e decoder te kunnen ontvangen geldt er als voorwaarde dat er minimaal 12 Mbit geleverd kan worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 18:12 ]