Ik heb een wazig probleem. Ik heb een praetorian 732 case. Maar ik kan het zijpaneel aan de rechterkant als je er voor zit niet openen alle schroeven losgedraaid. maar hij geeft voor geen miliimeter mee. Mijn vraag is heeft iemand dat probleem ook eens gehad en heeft iemand een oplossing? Heb hem in het casemodgedeelte geplaatst omdat ik dat zijpaneel wil vervangen.
Kun jij de frontpaneel van de kast er wel afhalen?
Want dan kun je misschien het zijpanneel weg drukken.
Want dan kun je misschien het zijpanneel weg drukken.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
volgens mij moeten die panelen toch echt naar achteren geschoven worden, als ik de handleiding zo zag.
Nee frontpanel zit vast, maar hij moet inderdaad naar achteren worden geschoven. Dat gaat goed bij de ene kant en dat ging! goed bij de andere kant er zit geen beweging in snap er helemaal niks van. Heb niet echt zin om dat zijpaneel te mollen.
Met de hamer lukt allesmezstah schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:48:
Nee frontpanel zit vast, maar hij moet inderdaad naar achteren worden geschoven. Dat gaat goed bij de ene kant en dat ging! goed bij de andere kant er zit geen beweging in snap er helemaal niks van. Heb niet echt zin om dat zijpaneel te mollen.
Maar heb je je case al plat neergelegd? Dan moet je proberen en het zijpaneel naar beneden te drukken en naar achteren. Mijn Medion kast had ook altijd veel last van wrijving.
Ha ha ja dat is waarThe Godsha schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:32:
[...]
Met de hamer lukt alles![]()
Maar heb je je case al plat neergelegd? Dan moet je proberen en het zijpaneel naar beneden te drukken en naar achteren. Mijn Medion kast had ook altijd veel last van wrijving.
Edit
Het is gelukt met een schroevendraaier wrikken duurde wel even maar hij sprong los nu iets losser vastgezet. Bedankt voor de input.
[ Voor 13% gewijzigd door mezstah op 23-02-2007 11:55 ]
Pagina: 1