[Vista] TUDelft Wireless

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

• Er1Ck
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-05-2021
Geachte mede tweakers,

Ik heb zojuist windows Vista geinstalleerd op mijn laptop, maar het draadloze netwerk van de TU Delft ondersteund het nog niet 'helemaal'.

Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het moet volgens mij gewoon mogelijk zijn. Ik vroeg me af of er hier misschien iemand is die het al aan de praat heeft gekregen en mij even wat aanwijzingen kan geven.

alvast bedankt,

Erick

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:35

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart

GOT SEARCH GEBRUIKEN! Lees de policies eerst eens door voordat je een topic opent, dat weet je dat je eigen initiatief moet tonen. Er zijn zat topics hierover geweest. Google bied ook genoeg oplossingen.

Installeer deze versie van SecureW2, zet UAC uit, herstart en laat de certificaten installeren. Alles zou dan moeten werken.

Sorry dat ik schreeuw aan het begin, maar er is al zo vaak hierover een vraag gesteld, ik word er een beetje moe van als mensen niet zoeken en direct gaan vragen hier.

Commandline FTW

• Er1Ck
Dat werkt niet toetsenboardheld, anders had ik geen post gemaakt.

Maar bedankt voor de hulp.

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Er1Ck schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:47:

Ik heb zojuist windows Vista geinstalleerd op mijn laptop, maar het draadloze netwerk van de TU Delft ondersteund het nog niet 'helemaal'.

Ik heb al vanalles geprobeerd
Heb je het al op een servicepunt gevraagd? De officiele positie van de TU Delft toen het aan iedereen verkocht moest worden was dat alle 32-bit versies van Windows ondersteund werden. Misschien is het tijd om ze hier eens aan te herinneren.

• Er1Ck
De TU zegt dat ze pas ondersteuning geven als er een servicepack uit komt. Een beetje een raar verhaal, maar daar kan ik verder weinig aan doen. Ik heb echt alles al geprobeerd, maar ik kan het gewoon niet hebben dat het me niet lukt. Het moet lukken, zeker op een technische universiteit ;)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:35

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er1Ck schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:12:

Goed, maar dat zie ik niet in je OP. Je geeft ook geen info over hoe het netwerk op de TU Delft eruit ziet, iedereen die daar niet op school zit moet dan maar gaan raden wat ze daar gebruiken. Er zal namelijk, zoals je zelf al aangeeft, vast een oplossing zijn en er zal vast wel iemand zijn die dat werkend heeft of een idee heeft om het te laten werken, als ze maar meer weten. Dat staat ook in de policies, geef zo veel mogelijk info over de situatie.

Commandline FTW

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Hier op de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden ondersteunen we het wel.
Het is idd die versie van hofhom.nl installeren en het werkt vrijwel meteen.

Het vinden van de juist instellingen heeft eerst wel een hoop tijd gekost.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Er1Ck schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:26:
De TU zegt dat ze pas ondersteuning geven als er een servicepack uit komt.
In het DUneTbeheerdersoverleg van 18 januari 2005 heeft het toenmalige DTO gezegd dat 802.1x ondersteund wordt op 32+ bit Windows versies. Als zij daar nu stiekem onderuit proberen te komen heb je de meeste kans om http://www.meld.tudelft.nl/

Verwijderd

lolol, "pas als er een servicepack uit komt"..

dat is echt een admin-lulsmoes om dingen af te schepen.. kan niet anders

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-03 08:35

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Er1Ck schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:12:

Maar enig interessante danwel nuttige informatie kan ik ook niet uit je post herleiden.

Bovendien, ook al zegt deze tijdsheld het wat bot, hij heeft wel gelijk. Je topicstart is nou niet echt volgens de policy.

Loop eerst de gegeven hint maar eens na, en probeer voor je zelf eerst een conclusie te trekken waar (waarbij) het precies fout gaat. En als je dat duidelijk hebt, ga je kijken of er niet al 500 anderen zijn die dergelijke problemen hebben.
Goede kans dat je drivers voor je WiFi adapter gewoon nog kl*te zijn.
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 02:22:
lolol, "pas als er een servicepack uit komt"..

dat is echt een admin-lulsmoes om dingen af te schepen.. kan niet anders
OP een school waar iedereen zijn eigen OS kan installeren is dit inderdaad een smoes. Maar in een enterprise omgeving zal je wel gek zijn om meteen Vista support te leveren zonder dat je je bedrijfskritische apps hebt kunnen testen.. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.