Toon posts:

[vista] analoge tv in media center?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een laptop met Vista home Premium er op.
Ik heb nu een USB tv tuner gekocht, een Hauppauge WinTV-HVR 900.
Als ik de software van Hauppauge gebruik kan ik wel analoge tv kijken. Maar als ik alles wil instellen in media center kan ik alleen de keuze maken voor digitale tv.
Weet iemand of media center in Windows Vista alleen digitale tv kan weergeven, of ligt dit aan mijn tv tuner?
Als dit aan de tv tuner ligt, heeft iemand ervaring met een USB tv tuner ism Vista die wel analoge tv aan kan?

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31
Vista werkt alleen met een beperkt aantal tuners. Grote kans dat deze daar niet bij hoort...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Poltergeist schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:40:
Vista werkt alleen met een beperkt aantal tuners. Grote kans dat deze daar niet bij hoort...
De HVR-900 is wel ondersteund door Vista, maar alleen in de 32bits versie. Zie ook hier voor drivers en ondersteuning:

http://www.hauppauge.com/pages/support/vista.html

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
maartena schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:32:
[...]

De HVR-900 is wel ondersteund door Vista, maar alleen in de 32bits versie. Zie ook hier voor drivers en ondersteuning:

http://www.hauppauge.com/pages/support/vista.html
Klopt, ik heb dat gedownload... maar dan nog kan in media center alleen digitale tv ontvangen worden en geen analoog

• guidosda
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11-2021
Ik heb hier het zelfde probleem wel vreemd kan ook niks aanpassen dat hij analog kiest.

Verwijderd

Heb je de eigen drivers van Vista of die van de site van Hauppauge ?
Had zelf last met de audiodriver van de site van realtek terwijl de ingebouwde van Vista wel lekker werkt.

• guidosda
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11-2021
Nou heb het gefixed eerst driver van haupuage gedownload toen hun tv tool geinstalleerd.
na dat vondt vista media center hem zowel digitaal als analoog.

misschien heb je er wat aan

Verwijderd

Is deze WinTV HVR 900 ook geschikt voo Media Center Vista Ultimate 64 bits?
Pagina: 1