Creative (Cambridge soundworks) FPS1000 voor ca. 150,= heb ik. Prima setje! Moet je wel 4 speaker uitgang hebben op je soundkaart anders heb je er niet zoveel aan...
Tag User In
Verwijderd
Labtec LCS 2514 voor f149 en als je iets meer hebt te besteden de Guillemot Maxi Subwoofersystem 720 5D voor f292.
Twijfel je tussen de FPS1000 en de labtec zou ik voor de Labtec gaan. Volgens de meeste reviews beter dan de FPS1000. K'heb hem zelf ook en ben erg tevreden (alleen balen dat er geen koptelefoonaansluiting op de subwoofer zit).
Twijfel je tussen de FPS1000 en de labtec zou ik voor de Labtec gaan. Volgens de meeste reviews beter dan de FPS1000. K'heb hem zelf ook en ben erg tevreden (alleen balen dat er geen koptelefoonaansluiting op de subwoofer zit).
Verwijderd
Hallo
als ik jouw was zou ik via je stereo toren
of versterker je geluid naar je boxen sturen dan ben je altijd betr uit dan die kut computer boxen
maar als je weinig waarde hecht an je geluid kan je betr comp boxen kopen
En als je een subwoofer er bij wilt
ik kan je zo wel een lekr subwoofertje laten maken
Ik heb er bij mijn net zo een staan
Mzzls
als ik jouw was zou ik via je stereo toren
of versterker je geluid naar je boxen sturen dan ben je altijd betr uit dan die kut computer boxen
maar als je weinig waarde hecht an je geluid kan je betr comp boxen kopen
En als je een subwoofer er bij wilt
ik kan je zo wel een lekr subwoofertje laten maken
Ik heb er bij mijn net zo een staan
Mzzls
Labtec EDGE 418 Flat Panel:
Vet mooi geluid en ook mooi design!
Voor 235 piek bij Norrod.
Vet mooi geluid en ook mooi design!
Voor 235 piek bij Norrod.
heeft iemand een goede manier btw om die bassbox "minder aanwezig" te maken?
Wan ik vind het overdag wel goed, maar 's avonds/ 's nachts dan is het toch een beetje storend.
En dan bedoel ik niet softwarematig geklooi zoals de windows en liveware.
Het liefst heb ik een prgje dat apart een bassbox kan "besturen"
Wan ik vind het overdag wel goed, maar 's avonds/ 's nachts dan is het toch een beetje storend.
En dan bedoel ik niet softwarematig geklooi zoals de windows en liveware.
Het liefst heb ik een prgje dat apart een bassbox kan "besturen"
Op de FPS1000 zit een aparte basvolumeregelaar op de subwoofer. Misschien op die andere ook wel (als het goede zijn
)...
Tag User In
Ik zou voor de Creative FPS 2000 gaan, ten eerste zwaardere subwoofer en zwaardere Speakers (qua watt).
Koop nooit flat speakers!
NIET deze nooit en te nimmer, gebruik ze alleen als je ze maar hebt gekregen ofzo.
Waarom:
Als je hem een beetje hard zet en je laat hem een tijdje spelen (circa een paar weken) echt hard, dan krijg je allemaal kringen in het plastic te zien van de conus.
Ik weet niet hoe het zit met de Labtec EDGE 418 Flat Panel want op het plaatje zie ik volgens mij een roostertje, toch?
Maar ik zou echt voor de Creative FPS 2000 gaan, 4 speakers bass regeling alles erop en eraan.
Koop nooit flat speakers!
NIET deze nooit en te nimmer, gebruik ze alleen als je ze maar hebt gekregen ofzo.
Waarom:
Als je hem een beetje hard zet en je laat hem een tijdje spelen (circa een paar weken) echt hard, dan krijg je allemaal kringen in het plastic te zien van de conus.
Ik weet niet hoe het zit met de Labtec EDGE 418 Flat Panel want op het plaatje zie ik volgens mij een roostertje, toch?
Maar ik zou echt voor de Creative FPS 2000 gaan, 4 speakers bass regeling alles erop en eraan.
39
ik heb ook een labtec setje, heb er 400 voor betaald maat nu kost deze 300 ofzo o.a. bij dynabite)
deze heeft zeer goed geluid, en je kunt zelf regelen hoeveel bas je wilt etc.
mvg FFF
ps: is luxere versie dan boven afgebeeld
deze heeft zeer goed geluid, en je kunt zelf regelen hoeveel bas je wilt etc.
mvg FFF
ps: is luxere versie dan boven afgebeeld
Verwijderd
Tip. koop geen computerboxen, de meest brakke normale boxen die je aan een versterker zet klinken nog beter dan computerboxen. Dus zoek gewoon naar een 2e hands setje ofzo als je budget niet al te groot is en sluit je compu aan op je versterker.
Verwijderd
Owke... 
Als je goede boxen wil, koop Yamaha. Het is wel iets meer dan goedkoop, maar ik denk niet dat je moet bezuinigen voor goed geluid. Ik zelf gebruik bijna alleen maar Yamaha geluids apparatuur.
Die goedkope setjes die ik net allemaal besproken zag, vind ik persoonlijk slecht klinken. Beetje een metaal klank met een hoop overdreven bass. Prachtig om je buren mee te pesten, maar trust me, als je eenmaal met Yamaha hebt gewerkt wil je niet anders meer. En als het geluid hier opendraait vervormt er geen toontje, puur zuiver vermogen, met 35 watt continu. Jeb, maar 35 watt
Prachtig hoor die reclame met boxen van 400 watt voor 125 gulden. Maar als je nou zelf logisch nadenkt, dat kan natuurlijk nooit he. Ze hebben het over piek vermogen en dan zal je zelf nooit behalen. Die dingen zijn meestal maar 15 watt continu. Dus surf naar een Yamaha site en aanschouw.
Veel suc6.
M.vr.gr.
Loeki
Als je goede boxen wil, koop Yamaha. Het is wel iets meer dan goedkoop, maar ik denk niet dat je moet bezuinigen voor goed geluid. Ik zelf gebruik bijna alleen maar Yamaha geluids apparatuur.
Die goedkope setjes die ik net allemaal besproken zag, vind ik persoonlijk slecht klinken. Beetje een metaal klank met een hoop overdreven bass. Prachtig om je buren mee te pesten, maar trust me, als je eenmaal met Yamaha hebt gewerkt wil je niet anders meer. En als het geluid hier opendraait vervormt er geen toontje, puur zuiver vermogen, met 35 watt continu. Jeb, maar 35 watt
Veel suc6.
M.vr.gr.
Loeki
Pagina: 1