Toon posts:

[Envirionments] Richting verrekijker

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor een schoolproject (Kunstacademie) zijn we bezig om een installatie te maken. We willen mensen door een verrekijken later kijken. We hebben alleen digitaal een x en een y positie nodig van de richting die de verrekijker opkijkt.

De verrekijker mag draadloos zijn, maar mag eventueel ook op een "statief" staan. Hoe zouden jullie dit oplossen? Hoe krijg ik dit soort gegevens in de computer?

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:55

Theuno

Da Devil Crew

Afbeeldingslocatie: http://www.medicaldesign.com/Content/Issue/3055/pic113bb.jpg

Dit kan je via de com of paralelle poort aangestuurt krijgen. Iets in die trand moet je gaan zoeken, want je wil er ook van weten welke kant hij opdraait.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Crosspost

Lees even ons beleid betreffende crossposten ;)

Daarnaast heeft dit erg weinig met DTE te maken, en is je topicstart veel te karig om iets mee te kunnen. Je loopt hier toch lang genoeg rond om beter te moeten weten lijkt me zo.

[ Voor 72% gewijzigd door RobIII op 21-02-2007 12:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.