Toon posts:

lcd or plasma

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi heren en dames,

ben hier al weken al de verschillende topics aan het doorlezen,en kom er niet uit,deels doordat verschillende topics al jaren geleden gestart zijn en de technologie ondertussen ook niet stilzit he!!

Wil mijn nieuw toestel vooral gebruiken voor xbox 360,maar evenzeer voor mijn pctje op aan te sluiten en evengoed ben ik een fervent tvkijker ,het moet zodus een goede allrounder zijn die op al deze drie opties bangelijk goed weergeeft!

Lcd geeft soms een opmerking van 8ms response tijd wat ik nooit bij plasmas zie staan,+ hun resloutie is meestal1366_768 terwijl plasma 1024_768 meestal is,Is dit belangrijk voor xbox of nieuw pc games zoals crysis..
vooral de response tijd baart me zorgen,bij lcd heb je ook dikwijls ingtebouwde game mode ,
wat bedoelen ze hiermee,??Gamet dat inderdaad beter dan een grote 42 inch plasma..

het word oftewel een 99cm lcd of een 106 plasma,kom er gewoon niet uit wat nu het beste zou zijn..

heb al veel gelezen en gehoord dat plasma wel veel beter is om naar te kijken,voor dvd ,maar dat lcd
dan weer beter is om te gamen....

wie oh wie steekt mij een handje toe,en heeft ervaringen met gamen,pc en xbox op hun 42 inch scherm??

een goede pc ondersteuning is ook wel heel belangrijk...waar moet ik dan op letten??
want bij alle toestellen staat bijna pc aansluiting mogelijk,toch schilt deze aansluiting bij verschillende toestellen...

alvast bedankt voor eventuele reacties!!

tothiertoe heb ik zo drie schermpjes op oog,lg of samsung of vestel,
zijn alledrie toestellen van een prijsklasse van ongeveer 1400 euro..

groetjes!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Personally, I think plasma has nicer colours and a better viewing angle. The power consumption of a plasma set is as low as that of an LCD set nowadays. As far as I know, the response time is always better in plasma technology than in LCDs. About the models you're looking into: Vestel is a very lousy brand, just about any Korean (e.g. LG or Samsung) TV-set is more reliable and more durable by an order of a magnitude. HTH.

[ Voor 18% gewijzigd door mae-t.net op 19-02-2007 11:42 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik denk dat er ondertussen al meer dan zat plasma vs LCD topic te vinden zijn. Gebruik de zoekfunctie eens!

[ Voor 5% gewijzigd door voodooless op 19-02-2007 12:08 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.