[@home] welke router

Pagina: 1
Acties:

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Ik ben bereid een bedrag neer te leggen voor een goede router.
nu zie ik verschillende fabrikaten (linksys, Draytech, SMC)
nu zoek ik naar een router:
* waar als het moet veel NAT tabellen kan aanmaken,
* die niet of nauwlijks vast loopt als ik veel connecties open heb staan
* een firewall die zo wel in als uit gaat
* en waar de mogelijkheid bij zit waar ik op bazis van MAC-adres een IP vast kan koppelen (i.v.m NAT tabel)

Liefst een gedraad router omdat wij al een airport express hebben.

en nu is het woord aan jullie

max uitgave is 120 a 150 euro

[ Voor 6% gewijzigd door daanski82 op 19-02-2007 11:29 ]

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-03 06:18

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Voor minder tik je een oude 486 of zelfs P2 op de kop, een linux-distro er op die al voorgeconfigureerd is op routeren en klaar ben je.

(en kun je filteren wat je maar wilt, tabellen aanmaken totdat je het overzicht zelf kwijt raakt, loopt niet vast op een groot aantal connecties...)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

een asus wl500g deluxe, heb ik ook en werkt perfect. Ook icm emule. Soms ook met 2 emules, 5 torrents, limewire én ares :>

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• NL1PSR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik zou persoonlijk voor een Draytek 2300 gaan. Deze router bied alles wat je wilt en is zeker stabiel. Tevens kun je er een VPN naar opbouwen eventueel wat ik heel makkelijk vind.

Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.

• daanski82
dat hebben we zelf ook al gedaan echt het lukt ons niet met de firewall, NATtabellen, en de MAC registratie.

en tevends kon ik met veel moeite een how-to vinden hoe ik een conectie opzetten met @home en die verbinding werkte maar half.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

• daanski82
NL1PSR schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:26:
Ik zou persoonlijk voor een Draytek 2300 gaan. Deze router bied alles wat je wilt en is zeker stabiel. Tevens kun je er een VPN naar opbouwen eventueel wat ik heel makkelijk vind.
ik heb even pricewatch gekeken en die springen van 2200 naar 2500
http://tweakers.net/price...riceMin=0&priceMax=&land=

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-03 14:31
Ik gebruik zelf de Draytek Vigor 2200E Plus. En die bevalt me heel erg goed.
Geen WLan, maar dat heb ik ook niet nodig.
Pagina: 1