Verwijderd
Hangt er erg vanaf waarvandaan je dlt. Gemiddeld zou ik zeggen zo'n 30KB. Heb max 110 gehaald (stabiel), napster kan ook weer net zo makkelijk met 6k gaan. 't Is geluk hebben
vriend van mij haalt met KPN basic mxstream 55KB/s maar heeft daarintegen weer veel last van time-outs
They made me do it.
van een snelle server altijd tussen de 50 en de 55 kbps, soms bijna 60. nooit last van time outs
Verwijderd
me too...Op zondag 04 februari 2001 22:19 schreef Adarkar het volgende:
van een snelle server altijd tussen de 50 en de 55 kbps, soms bijna 60. nooit last van time outs
Verwijderd
Ik heb adsl extra (in ieder geval die dure van kpn). Haal 110k/s vrij constant.
Echt een stabiele verinding.
Verwijderd
Hoeveel kost dat eigenlijk per maand?Op zondag 04 februari 2001 23:48 schreef RopStop het volgende:
Ik heb adsl extra (in ieder geval die dure van kpn). Haal 110k/s vrij constant.
Verwijderd
Mxstream-varianten
Mxstream Extra: voor fl. 175,- per maand zorgeloos internetten. Zonder inbelkosten. (Maandabonnement Mxstream Extra: fl. 65,- + maandabonnement Internet Service Provider: vanaf fl. 110,-)
Dat is iclusief dus ook de huur van de telefoonlijn.
Als provider hebben we xs4all.
Mxstream Extra: voor fl. 175,- per maand zorgeloos internetten. Zonder inbelkosten. (Maandabonnement Mxstream Extra: fl. 65,- + maandabonnement Internet Service Provider: vanaf fl. 110,-)
Dat is iclusief dus ook de huur van de telefoonlijn.
Als provider hebben we xs4all.
Verwijderd
Ik heb Planet en ik betaal 99 piek per maand. Is de prijs omhoog gegaan dan? Jeetje...dat wist ik niet eens
Verwijderd
Ligt eraan. Chello zuigt.Op maandag 05 februari 2001 15:42 schreef AA het volgende:
jesus zo duur en je download maar 50 a 110 kb? Kabel is goedkoper en sneller (meestal)
Verwijderd
als chello zou zuigen zou het tenminste nog ergens goed voor zijn!
hmmz.. gelijk weer een nieuwe ingeving...
De chello stofzuiger !
weer nieuwe inspiratie om photosjop op los te laten... LOL
GrTz. J
De chello stofzuiger !
GrTz. J
Verwijderd
Ook al zo'n chello fan?Op maandag 05 februari 2001 16:57 schreef 5chaap2k het volgende:
als chello zou zuigen zou het tenminste nog ergens goed voor zijn!
De chello stofzuiger !
GrTz. J
Verwijderd
Nee zeelandnet is lekkerOp maandag 05 februari 2001 17:40 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
Ook al zo'n chello fan?![]()
altijd maar 30 kb/s hiero, wel constant...
voor 240 per maaand krijg je 120 kb/s maar ja das ngoal duur
Pagina: 1