Toon posts:

DNS en wanadoo cable

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb wanadoo cable, ik heb sinds maanden problemen met de site www.marktplaats.nl.

Bepaalde links om advertenties te plaatsen, bovenste frame (voornamelijk de .php links) werken niet. Zodra ik inlog via de server van mijn werk thuis ( planet) doet MP het wel goed. Hoe kan ik de dns server van wanadoo omzeilen? Ik heb de primaire en secundaire locaties al een keer verandert maar dit haalt niks uit. Hoe kan ik dit oplossen?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
Waarom denk je dat het met DNS te maken heeft?

Verwijderd

Topicstarter
dat neem ik aan.
ik heb alle opties geprobeert om te kijken of het aan de beveiliging lag van mijn MSIE of firewall etc. Zodra ik ga internetten via de server op mijn werk werken de links wel gewoon zoals ze horen te werken, zodra ik op mijn eigen internet verbinding verder ga en klik op een van de links komtie met dat ie de pagina niet kan vinden ( dsn problemen etc).

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:44

hilgo

Clear your mind of can't.

Kun je de websites wel op naam pingen?

Discogs

Verwijderd

Topicstarter
ik zit nu op mijn werk, zal als ik vanavond thuis even kijken of ik kan pingen, waar moet ik specifiek op letten?

• hilgo

hilgo

Of je, als je op naam pingt een reply krijgt. Als je dns problemen hebt lukt dit namelijk niet en als je dus wel een reply krijgt heb je in ieder geval geen dns probleem.

Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dus wel gewoon pingen, krijg positieve ping terug zonder packet-loss.

Maar dat blijft het rare verhaal, dat wanneer ik via huidige internet MP oproep die php links het niet doen, en wanneer ik via mijn huidige verbinding inlog op de server van mijn werk en dan MP oproep dat die php links het wel doen.

P4 2800
512mb WH
128mb VK
180gig HD
F-secure virusscanner
en IE7.0

• grizzlybear
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 18:43
Via http://www.opendns.com/ kun je eventueel uitsluiten dan het DNS problemen zijn.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als .php links het niet doen en de rest van marktplaats wel hoef je 't echt niet te zoeken bij je DNS. Zet eersdr je F-Secure eens uit.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik al geprobeert, heb ookal alle beveiliginginstellingen van IE op laag (XP pro -> normaal gezet). Dit helpt ook niks, begin beetje hopeloos te worden, vooral gezien ik elke keer xtra verbinding naar mijn werkt moet opstarten om bv een advertentie te plaatsen.
IIG alvast bedankt voor de reactie, er moet een oplossing voor te vidnen zijn lijkt mij

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 21:40

Sa1

probeer anders eens icm firefox...

Verwijderd

Topicstarter
heb net firefox geprobeert, ik krijg hierbij precies dezelfde problemen.....

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:39:
heb net firefox geprobeert, ik krijg hierbij precies dezelfde problemen.....
En als je erop klikt, wat krijg je wél te zien (in zowel Firefox als IE)?
Een blanco pagina? Een connection timed out? Etc ..

Graag ook de URL die je probeert te bezoeken + eventueel de source van die pagina (Rechtermuisklik -> "View source")

[ Voor 15% gewijzigd door r0b op 19-02-2007 20:52 ]

• hilgo

hilgo

Heb je ook al eens anti-spyware dingen zoals ad aware o.i.d. laten draaien?

Discogs

Pagina: 1