Ik heb een MSI P4890M-L met een EVGA7600GS (512 MB). Op zich werkt alles, ook de bij mijn systeemeisen passende 3D-Mark doorstaat hij. Er is alleen een vreemd dingetje: als ik ook maar iets aan VGA instellingen wil doen: dus rechtsklikken en instellingen of het Nvidia icoontje in de onderbalk krijg ik kortstondig een zwart scherm. Nou heb ik aan het volgende gedacht: misschien vindt de monitor het niet leuk dat er een andere pc aan de DVI hangt(deze hangt aan VGA), misschien wil hij weer even naar de onboard VGA die ik niet uit kan schakelen in het BIOS (je kan alleen primary VGA kiezen). Ik heb op de MSI site en forum gezocht en ook op GOT en Google. Het is niet echt een groot probleem maar ik vraag me af of anderen deze ervaring ook hebben met PCI-express t.o.v. AGP waar ik nog nooit knipperen bij instellen heb gezien.
Doen wel meerdere kaarten. Bij een kamaraad van me knippert het beeld ook even met een XFX 7600GT xXx Edition. Mijn XFX 7900GT Xtreme doet dit niet met de hoofd monitor, maar wel met de TV die der naast staat.
Weet niet waar het aan ligt, maar het stoort me ook niet echt.
Weet niet waar het aan ligt, maar het stoort me ook niet echt.
Verwijderd
Inderdaad, gebeurt wel vaker. Ik had het ook alleen op mijn secondaire monitor op mijn 7600GT, misschien ligt het probleem wel gewoon bij de Geforce 7 Serie. maar er is dus niet echt iets om je druk over te maken.