Sinds eind november 2006 is het bellen vian mijn ibp abbo niet meer mogelijk.
ook het gebeld worden lukt niet meer daarnaast lukt het niet via de eb draadloos te internetten.
Via mijn kpn, mijn nummer doorgeschakeld naar mobiel.
Gevolg erg veel extra mobiele kosten en flink portie frustatie.
Verder reageert KPN helemaal nergens op, de HD geeft aan dat je maar geduld moet hebben.
Kosten moet je schriftelijk declareren, maar ook daar wordt niet op gereageerd.
Terugbel beloftes worden gewoon niet nagekomen.
Via de mail reageert men ook met de opmerking geduld te hebben.
Laatste rekening gestorneerd, maar ook daar reageert men niet op.
Waardeloze HD, de mensen die daar zitten kunnen er ook waarschijnlijk niks aan doen, maar als je ze al te pakken hebt, krijg je ook nog geen enkel zinnig antwoord of reactie...
Wie heeft ook deze ervaring, en weet misschien welke storing zo ingewikkeld kan zijn zodat ze niet in staat zijn eea te repareren.
Heeft verder iemand een suggestie om toch op het gewone telefoonnummer bereikbaar te zijn,
zonder de hoge kosten van het doorschakelen naar de mobiel.
Of suggestie om het draadloos wel aan de praat te krijgen.....
ook het gebeld worden lukt niet meer daarnaast lukt het niet via de eb draadloos te internetten.
Via mijn kpn, mijn nummer doorgeschakeld naar mobiel.
Gevolg erg veel extra mobiele kosten en flink portie frustatie.
Verder reageert KPN helemaal nergens op, de HD geeft aan dat je maar geduld moet hebben.
Kosten moet je schriftelijk declareren, maar ook daar wordt niet op gereageerd.
Terugbel beloftes worden gewoon niet nagekomen.
Via de mail reageert men ook met de opmerking geduld te hebben.
Laatste rekening gestorneerd, maar ook daar reageert men niet op.
Waardeloze HD, de mensen die daar zitten kunnen er ook waarschijnlijk niks aan doen, maar als je ze al te pakken hebt, krijg je ook nog geen enkel zinnig antwoord of reactie...
Wie heeft ook deze ervaring, en weet misschien welke storing zo ingewikkeld kan zijn zodat ze niet in staat zijn eea te repareren.
Heeft verder iemand een suggestie om toch op het gewone telefoonnummer bereikbaar te zijn,
zonder de hoge kosten van het doorschakelen naar de mobiel.
Of suggestie om het draadloos wel aan de praat te krijgen.....