Ik heb onlangs Vista geïnstalleerd op mijn nieuwe systeem. Nu probeer ik de Philips software voor mijn webcam te installeren, maar ik krijg de melding dat setup.api niet meer werkt. Er zijn geen specifieke stuurprogramma's verkrijgbaar op de Philips site. Ik kan op geen enkele manier mijn webcam installeren... Weet iemand hoe dit zou kunnen lukken?
Als je met dit soort adviezen komt, kun je beter helemaal niet reageren lijkt me.Sjah schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:56:
Wat dacht je van wachten tot Philips eindelijk met drivers komt?
Misschien zijn er mensen die de cam wel aan de praat hebben gekregen?
Hij heeft wel gelijk imho, alleen hij brengt het een beetje botSjah schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:56:
Wat dacht je van wachten tot Philips eindelijk met drivers komt?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Natuurlijk heeft hij gelijk, maar dat had ik zelf natuurlijk ook wel bedacht. Ik vraag me alleen af of het ook met Windows XP stuurprogramma's kan, want er gaat bij de installatie van de sofware iets mis omdat Vista het op een ander soort manier installeert. En dan is de vraag of iemand het apparaat wél aan de praat heeft gekregen met de XP drivers.CLB schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:00:
[...]
Hij heeft wel gelijk imho, alleen hij brengt het een beetje bot
Ja sorry, omdat je zelf vertelde op geen enkele manier te kunnen installeren...
Ik heb zelf ook gestoeid met mijn Philips pcvc840K/00, en liep tegen hetzelfde aan, xp drivers installeren niet "kan het bestand niet vinden". Maar ik denk dat als het al kan, je hier het antwoord niet vindt, zo diep gaat de kennis IHA niet op tweakers. Vandaar dat wachten op drivers het enige is, zullen wel komen voor jouw model.

misschien heb je hier wat aan: http://forums.microsoft.c...x?PostID=1207045&SiteID=1
Ik heb zelf ook gestoeid met mijn Philips pcvc840K/00, en liep tegen hetzelfde aan, xp drivers installeren niet "kan het bestand niet vinden". Maar ik denk dat als het al kan, je hier het antwoord niet vindt, zo diep gaat de kennis IHA niet op tweakers. Vandaar dat wachten op drivers het enige is, zullen wel komen voor jouw model.
misschien heb je hier wat aan: http://forums.microsoft.c...x?PostID=1207045&SiteID=1
[ Voor 11% gewijzigd door Sjah op 18-02-2007 19:39 ]
** Vista drivers mini-FAQ + beleid **
Gaat het hier om Vista 32b of 64b? Heb je ondanks foutmeldingen gewoon doorgedrukt? Wat gebeurde er toen? Wat zegt Philips over Vista support?
Zonder dat soort info is dit de zoveelste "Help kan geen Vista drivers vinden"-topic en gaat het dan ook dicht.
Gaat het hier om Vista 32b of 64b? Heb je ondanks foutmeldingen gewoon doorgedrukt? Wat gebeurde er toen? Wat zegt Philips over Vista support?
Zonder dat soort info is dit de zoveelste "Help kan geen Vista drivers vinden"-topic en gaat het dan ook dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()