Toon posts:

Logitech Cordless MouseMan!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goddamn... heb ik eindelijk de tijd gevonden om WinMe van mijn computer af te knikkeren, ja mensen ik ben er ook in getrapt |:(|:(|:(|:(|:(

Maar nu heb ik dus Win2k 8-) erop staan en nu heb ik dus een klein probleempje met mijn logitech muis!!! Ipv dat mijn muis herkent wordt als een Cordless mouseman staat er een of ander eenvoudig muisje in de Mouseware!!! Not cool dus!!!

Heeft iemand hier een oplossing voor?? Want logitech gaf wel zo'n vaag antwoord terug...

Thnx

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Mouseware? niet eens geinstalleerd.
Wat is daar dan zo bijzonder aan?

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Staat bij mij bij apparaatbeheer PS2 muis of zo iets, maar het werkt, so what.

? weet jij wat.

Verwijderd

heb ik ook nee geen oplossing
ik heb mijn op usb aan gesloten en de drivers voor draat loos totsenboard werken ook niet goed
bij afsluiten van je pc of die tool te unloaden crast je pc

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 20:11 schreef roadrunner het volgende:
heb ik ook nee geen oplossing
ik heb mijn op usb aan gesloten en de drivers voor draat loos totsenboard werken ook niet goed
bij afsluiten van je pc of die tool te unloaden crast je pc
omg lekkere punctuatie

• PokkeNoise

PokkeNoise

leesbaar met bril

? weet jij wat.

Verwijderd

Topicstarter
Yeps... al geprobeerd... heb de nieuwste versie erop staan!!! 9.24

Maar ik baal er gewoon van dat ik nu niet mijn duimtoets kan gebruiken om te dubbelklikken!!! Liever relaxt dan een vinger die twee keer moet kliken 8-)

En mouseware geeft extra functies aan je muis!!! Oftewel een veel betere ondersteuning van de muis, maar ja, als die de muis niet goed herkent heb je niet zoveel aan B-)

• PokkeNoise

PokkeNoise

leesbaar met bril

Mijn duimtoets werkt als scroltoets in IE en Office apps, heb muisje zonder wiel en vindt dit dus prettig werken.

? weet jij wat.

Verwijderd

had ik eerst ook, ff restarten en het was weer normaal, als je hem op ps2 heb zitten herkent hij hem pas opnieuw bij het opstarten, niet zoals bij usb dus, maar ik neem aan dat je dat al had gedaan. Ik denk dat het een driverprobleemtje is. Je kan natuurlijk ook in safe mode je ouwe muis weggooien (of kan dat nou niet:?) anyway, als das kan wieweet herkent hij hem dan wel.

Verwijderd

Probeer de bijgeleverde ms drivers eens (die in windows zitten), heb ik ook gedaan en mijn logitec werkt zo ook:)

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 09:32
Ik zat er ook mee, maar blijkbaar stond op de site van Logitech voor NT4, Win98 en WinME al wel de nieuwe MouseWare (9.24) erbij!
Bij Win2000 stond er nog 9.00, maar nu werkt het perfect bij mij.
Pagina: 1