Ik wil een systeem samenstellen die en stil is, en snel, en vrij klein.
"snel" is dan niet op videokaart gebied: er worden niet tot nauwelijks games op gespeeld. Gaat vooral om core rekenkracht.
Vooral kwestie van ms office, spss, wiskunde progs (maple enz).
Hij moet vrij stil zijn omdat ie waarschijnlijk in de woonkamer komt te staan (als 2e pc)
Klein: geen bakbeest van een midi tower. Ook geen barebone omdat die duur/te kritisch zijn.
De pc moet niet te duur zijn, max 1000 euro. Volgens mij voldoe ik er met onderstaande lijst net aan.
Mijn voorlopige configuratie met bijbehorende vragen
"snel" is dan niet op videokaart gebied: er worden niet tot nauwelijks games op gespeeld. Gaat vooral om core rekenkracht.
Vooral kwestie van ms office, spss, wiskunde progs (maple enz).
Hij moet vrij stil zijn omdat ie waarschijnlijk in de woonkamer komt te staan (als 2e pc)
Klein: geen bakbeest van een midi tower. Ook geen barebone omdat die duur/te kritisch zijn.
De pc moet niet te duur zijn, max 1000 euro. Volgens mij voldoe ik er met onderstaande lijst net aan.
Mijn voorlopige configuratie met bijbehorende vragen
- Procase Behuizing Zirco Zwart, Geen Voeding
Of zou ik de coolermaster centurion 541 moeten kiezen? Om welke reden? - Scythe S-Flex Case Fan 120 Mm
dit ipv onderstaande 2 koelers.
• Cooler Master Case Fan 120 Mm, Ultra Silent Fan Series SAF-S12-E1
• Cooler Master Case Fan 80 Mm, Ultra Silent Fan Series SAF-S12-E1
Zijn bovengenoemde fans stil genoeg? - Seasonic Voeding S12-430 EPS 430 Watt ActivePFC
SilentMaxx Voeding SM-380W ATX 380 Watt , Met S-ATA Aansluiting, 24-pins
Dit nav reviews: Acht stille voedingen met elkaar vergeleken
Enermax Voeding Noisetaker V2 375 Watt ActivePFC, Retail, 20- En 24-pins
Naam zegt dat ie stil is, is dat zo? - Asus Moederbord M2NPV-VM
Is de videochip (geforce 6150) genoeg voor aero van vista?
Ik wil graag dit mobo, omdat er ook een pci express 1x aansluiting op zit (en dus eventueel een keer een betere kaart er in kan) - AMD CPU Athlon 64 X2 3800+ 65 Watt 2.0 GHz, 1000 MHz, 2x 512kB L2, Boxed
Moet de koeler ook vervangen worden door een stiller exemplaar, of is dit nog wel ok? Hoeveel db is die standaard koeler eigenlijk? - Kingston ValueRam Dual Channel 2048 MB, PC5300, 667 MHz, 5, Kit Of 2
Weet iemand of dit geheugen wel goed samenwerkt met het mobo? - Samsung SpinPoint T166 320 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
Wederom: is deze stil? - Samsung DVD-RW SH-S182D Bulk, Zwart
- NEC 3,5 Inch Diskette Station Zwart
Niet meer vanwege deze opmerking - Samsung TFT SyncMaster 940BW 19 Inch, 4 Ms, Geen Speakers, Zilver / Zwart
Volgens mij geen mva panel, lijkt me wel vet zo'n breedbeeld - Linksys WiFi G Adapter
- Logitech Mouse MX400 PS/2 & USB, Grijs / Zilver
- Logitech Keyboard Ultra Flat PS/2 & USB, Zwart, Qwerty
- Sweex Laser Mouse Pad Muismat, Grijs
- Creative Speakerset Vivid 60 2.0, Zwart
[ Voor 9% gewijzigd door bloody op 20-02-2007 20:14 ]
nope