Toon posts:

Computer gaat niet aan

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op de startknop van mijn computer druk gaat hij niet aan, kan dit duiden op een probleem met de voeding of op een probleem met het moederbord? iemand enig idee?

Het was namelijk zo de computer van mijn zus ging wel aan, maar gaf aan dat er iets mis wat met het geheugen, dus ik de computer los gemaakt blijkt een geheugenmodule losgeklikt te zijn, dus ik druk die geheugen module erin, blijkt de hele computer niet meer aan te gaan... |:(

dus als iemand weet waar dit aan kan liggen meld het even aub

Verwijderd

Uhm, Specs?
haal die module er eens uit, en kijk wat hij dan doet(als er meerdere geheugenmodule's inzitten)
en anders probeer hem in een ander bankje

Verwijderd

Topicstarter
het is een moederbord met plaats voor 2 geheugen modules, en er zitten er ook 2 in, toen ze loswaren deed hij het wel dus ik ze erin doet de pc niks meer, dus ik weer los maken doet hij ook niks meer...

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-01 10:19

lasharor

7 december 2004

Het kan dat je messchien korstluiting hebt gemaakt wanneer je die module erindrukt...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Dit topic staat in het verkeerde subforum, het had in PMG geplaatst moeten worden. Echter je topicstart is dermate onder de maat dat ik hem niet daarheen verplaats maar hier al op slot doe ;)

Kijk in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor tips en trucs om je probleem te tackelen en als je alsnog een nieuw topic wilt openen zorg dan dat deze voldoet aan de regels zoals die staan in PMG Beleid

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.