moederbord goedkoop

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
systeem nu:
- intel p4 550 3.4 ghz (geen 64 bits ondersteuning)
- pci-e radeon x600 256mb
- s-ata seagate 200 gb
- moederbord, onbekend
- 1 gig DDR
probleem: pc gaat aan, alles draait, geen beeld, start verder niet op
pc is kapot:
processor, andere pc getest doet het
videokaart, andere pc getest doet het
harddisk, andere pc getest doet het
sterkere voeding, geen verschil

ikzelf denk het moederbord dus dat wil ik vervangen graag wil ik vista draaien nu zie je op internet vista-ready moederbords...die redelijk te doen maar dan moet ik ook nog DDR2 erbij kopen en dan loopt het bedrag weer op.. dus dat wil ik ook weer niet

maar moet een moederbord perse vista ready zijn om vista te gaan draaien?? of is ieder moederbord goed alleen moet je gewoon wachten tot er vista drivers komen?

kan ieder moederbord vista aan?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In theorie kan ieder mobo vista aan (mits er drivers zijn voor de chipset). Verwacht niet dat je op een Socket 7 plank Vista kan installeren, maar dat spreekt voor zich natuurlijk.
Vista ready is gewoon een leuke verkooppraat en dan weet je zeker dat er al drivers voor beschikbaar zijn :)

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik ben het helemaal met Terw_Dan eens, je moet gewoon ff kijken of er voor dat bord dat je wilt kopen ook vista drivers zijn. Meer hoef het bordje niet te kunnen, en ik neem aan dat je de x600 gaat gebruiken ?

Vista ready is net zo iets als Dualchannel kit, marketingpraat. :P

[ Voor 13% gewijzigd door mad_max234 op 18-02-2007 15:04 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:38
Vista Ready betekent normaal gesproken dat er drivers zijn voor alle componenten op het moederbord, maar dit is in 99% van de gevallen wel het geval bij moederborden van minder dan 2 jaar oud

• EiSpeed
welk moederbord kunnen jullie aanraden dat goedkoop is.. waar vista drivers voor zijn of komen + ddr nog ondersteund om moet je perse ddr2 hebben

• EiSpeed
.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

.
:?

Schoppen binnen de 24u is niet bepaalde de bedoeling op GoT. Heb gewoon een beetje geduld.

Of beter nog: toon eigen inzet en ga zelf op zoek. "Wat moet ik kopen?"-topics gaan per definitie op slot op GoT omdat je ze altijd met genoeg eigen achtergrondleeswerk kunt beantwoorden. Zo ook deze. Succes :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.