Beste tweakers,
De laatste versie van Microsoft's Internet Explorer roept bij mij soms wat vraagtekens op. Meestal lukt het mij om alles toch werkend te krijgen, maar dit probleem krijg ik niet weg:
In Firefox 2.0 en IE6 wordt de achtergrond perfect weergegeven, maar in IE7 wordt steeds weer 1 pixel ruimte aan de rechterkant overgelaten. Erg vervelend!
Ik heb dus als het ware een content van 800 pixels en daarnaast een background. En aan de rechterkant vna de content wordt die ruimte van 1 pixel dan overgelaten. Weet iemand een oplossing?
Hieronder een klein gedeelte van mijn CSS code:
Please help me!
Alvast bedankt
De laatste versie van Microsoft's Internet Explorer roept bij mij soms wat vraagtekens op. Meestal lukt het mij om alles toch werkend te krijgen, maar dit probleem krijg ik niet weg:
In Firefox 2.0 en IE6 wordt de achtergrond perfect weergegeven, maar in IE7 wordt steeds weer 1 pixel ruimte aan de rechterkant overgelaten. Erg vervelend!
Ik heb dus als het ware een content van 800 pixels en daarnaast een background. En aan de rechterkant vna de content wordt die ruimte van 1 pixel dan overgelaten. Weet iemand een oplossing?
Hieronder een klein gedeelte van mijn CSS code:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
| body { font-family:Arial, Verdana; color:#303030; background-color:#e4e4e4; font-size:11px; padding:0px; margin:0px; text-align:center; } #background { position:relative; width:100%; height:auto; background-image: url(images/bg.jpg); background-position:center top; background-repeat:repeat-y; padding:0px; margin:auto; text-align:center; } #background_footer { position:relative; width:100%; height:100px; background-image: url(images/bg_footer.jpg); background-position:center top; background-repeat:repeat-y; padding:0px; margin:auto; text-align:center; } #wrapper { position:relative; width:800px; height:auto; background-color:#FFFFFF; padding:0px; margin:auto; text-align:left; } |
Please help me!
Alvast bedankt
Who the fuck is general failure and why the hell is he reading my disk ?!