Toon posts:

Windows Server 2003 naar internet verbinden achter router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de naam van dit topic al zegt. Ik wil graag met Windows Server 2003 (Enterprise Edition) naar internet verbinden en ik zit achter een router. Ik heb het geprobeerd met de Connection Wizard -> Connect to Internet -> Broadband connection. Maar zonder succes. Het zegt dat dit al geconfigureerd is maar ik zie geen netwerkverbindingen staan. Bij Windows XP Home/Pro werkt dit wel gewoon. Ook als ik in cmd het commando ipconfig uitvoer geeft het me geen IP ofzo. Het geeft me 1 zinnetje met "Winows IP Configuration" en verder zie ik niks staan.

Weet iemand hoe je moet verbinden naar internet met Windows Server 2003 terwijl je achter een router zit?

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11 09:26
Ik heb zelf ook een windows 2003 server achter router, ik zal het voor je opzoeken hoe ik het heb gedaan

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:29
is je netwerkkaart uberhaubt wel geinstalleerd :?

zonder drivers geen ip, en met drivers had je wel een ip gehad (of een adres uit de aipipa range)

ergo: check dat dus even

A wise man's life is based around fuck you

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 00:30

MrDrako

nep ict'er

idd, als ipconfig niks geeft wil dat zeggen dat er geen netwerk kaart aanwezig is, of deze is uitgeschakeld. Controleer bij apparaat beheer eens of er een netwerk kaart tussen staat / of er geen problemen met de kaart zijn.

Verwijderd

Topicstarter
*slap in the face*
natuurlijk, helemaal vergeten! xP
probleem opgelost, bedankt voor jullie hulp!
Pagina: 1