wat voor een stuurtje??

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cbr600f
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-02 19:46
Hi all,
Ben op zoek naar een nieuw stuurtje. Reeds twee versleten. Ik zoek eigenlijk de 'thrustmaster nascar pro digital' maar kan deze nergens vinden.
Iemand suggesties?
(Liefst zonder FF)

Verwijderd

Thrustmaster is klote

Zo'n Ferrari Force feedback moet je hebben (Guillemot ofzo?)

Verwijderd

Zonder Force Feedback is de Thrustmaster Formula Pro Digital (zo heet'ie in Europa) inderdaad de beste.

Logitech heeft ook een goed non-FFB stuur.

Het Ferrari FFB (van Guillemot inderdaad) stuur is het beste FFB stuur. De gewone (non-FFB) uitvoering daarentegen is slecht.

Guillemot komt in september of oktober overigens met nieuwe stuurtjes (de 360 Modena - gaan er erg mooi uitzien denk ik), dus als je nog geduld hebt, zou je hierop kunnen wachten.

• Redje
  • Laatst online: 18-08 21:30
Tja kwa FF stuurtjes is Thrustmaster echt slecht... het er 3 versleten in 1.5 week :(

Zonder FF zijn ze best oke...

Maar ga je voor FF neem dan een Logitech... deze vind ik beter dan een Thrustmaster en een MS, vooral door het gebruikte mechanisme... lekker soepel :)

En die Guillemot uhm weet ik niet... ziet er wel cool uit... maar ik ben meer fan van McLaren dus kijk ik daar niet naar :p

• cbr600f
  • Laatst online: 20-02 19:46
Maar is die thrustmaster formula digital pro al te krijgen in Nederland?

Verwijderd

Ow, het gaat om een non FF, nee, dan moet je NIET bij guillemot wezen ;)

wat een baggerdingen, ik heb het over die FF thrustmaster, die is bagger. Maar elke thrustmaster heeft baggerpedalen. Logitech niet force feedback zou ik dan voor gaan

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:46
Mijn Thrustmaster T3 houdt het nog steeds vol ( jaartje ofzo is ie al ), wordt nu onder een andere naam verkocht maar het is die met dat ovale stuk en die fatsoenlijke pedalen ( niet die lompe prut dingen die bij sommige ( guillemot, logitech en nog wat merken ) zit.

Flickr | Lego collectie

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik heb een logitech wingman formula force en die bevalt me uitstekend!

de rubber grip is iets wat ik nog bij anderen moet zen maar is errug fijn.

en ook handig is dat ie over de usb port gaat. ipv de gameport zoals bij M$ zodat je ook nog een joystick op die poort kunt hebben.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Ik heb een Saitek R4 Racing wheel (digitaal).
Hij heeft geen FF, maar dat ding is geweldig. Heb hem al 1.5 jaar ofzo, nog steeds perfect!!!!! Als ik een nieuw stuur koop is het een Saitek.

Verwijderd

Hallo
\Ik heb zlef een trustmaster T2
ik moet zeggen prima kwaliteit
hij ie nu ongeveer 3 jaar oud en werkt nog steeds perfect met een egt metalen voetstuk(lekr zwaar verschuivt niet onder het rijden)
Ik heb hem maar een keer hoeven repareren
omdat mijn broer slim d8 te zijn door aan de draadtjes te kloten
trustmaster ruls
mzzls

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik heb hier al meer als een jaar een Thrustmaster Force GT en dit is een erg vet stuur. Absoluut geen problemen mee. Heb eens bij de kompjoeterboer wat van die stuurjes naast elkaar gezien en ik moet zeggen dat ik die pedalen van de Thrustmaster het beste vind. Thrustmaster roeleert!!!

Verwijderd

Ik heb de Formula Pro Digital nog niet te koop gezien in Nederland.

Verwijderd

Zo te zien heeft de niet Force Feedback variant van de Thrustmaster betere pedalen dan zijn FF broer
Pagina: 1