Ik heb sinds kort een nette UTP opbouwdoos gemonteerd en alle 8 aders aangesloten in mijn computerkamer (ik haal een nette doorvoersnelheid van 7-8MByte/sec). Deze opbouwdoos zit direct op mijn ADSL-modem/router. Ik krijg alleen niet voor elkaar om achter deze opbouwdoos een 10/100Mb switch te zetten, ik verkrijg geheel geen IP meer van de DHCP server.
Op de switch branden alle benodigde link-up lampjes, ook geeft de PC aan dat de link-up is. Ik heb al getest met een straight en cross kabel, beiden levert hetzelfde niet werkende resultaat op. Ook heb ik de kabel al doorgemeten, en alle 8 de aders zijn goed.
Iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn, want ik zie niets wat fout zou kunnen zijn?
Op de switch branden alle benodigde link-up lampjes, ook geeft de PC aan dat de link-up is. Ik heb al getest met een straight en cross kabel, beiden levert hetzelfde niet werkende resultaat op. Ook heb ik de kabel al doorgemeten, en alle 8 de aders zijn goed.
Iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn, want ik zie niets wat fout zou kunnen zijn?