Welk merk geheugen is nou eigenlijk goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-05 07:09
Ik ga binnenkort een nieuwe PC aanschaffen.

Specs: Mobo Asus P5B delux, graka 8800GTS, CPU E6600, 2x Seagate Barracuda en een 600W Zalm ann HP voeding...maar nu het geheugen. Los van het aantal Mhz weet ik gewoon niet meer welk merk wat ik wil kopen of wat het beste is.

Kingston Value Ram, HyperX, OZC, GEIL, MDT? Als e zou moeten kiezen en je gaat misschien wat overklokken...wat is dan het beste? Oh ja...basis is wel 2 x 1G DDR2..

Ja ik weet het...ik ben een newbie.. ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zeker met Asus borden zou ik gewoon kjiken wat op de QVL van dat bord staat zodat je zeker weet dat het werkt met dat bord.

Verder, definieer beste. Wil je het beste OC geheugen, het geheugen dat de misnte uitval heeft, het geheugen dat de langste garantie heeft, het geheugen met de meest flitsende heatspreaders...

Verwijderd

http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=9595

Heb ik nu op mn p5b deluxe zitten... geen problemen mee....

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-05 07:09
Terw_Dan schreef op zondag 18 februari 2007 @ 09:27:
Zeker met Asus borden zou ik gewoon kjiken wat op de QVL van dat bord staat zodat je zeker weet dat het werkt met dat bord.

Verder, definieer beste. Wil je het beste OC geheugen, het geheugen dat de misnte uitval heeft, het geheugen dat de langste garantie heeft, het geheugen met de meest flitsende heatspreaders...
Stabile kwaliteit waar je (redelijk) mee kunt overklokken..
En de QVL lijst bij Asus kan ik niet vinden...ben ik gisteren een uur mee bezig geweest...

[ Voor 8% gewijzigd door Edje040 op 18-02-2007 09:38 ]

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
papperlepap

Hij staat er toch echt ;)

Wie het laatst lacht is traag van begrip

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:17
Met de search zul je hier veel over kunnen vinden want dit onderwerp komt regelmatig langs. Nu je ook nog eens een directe link naar de QVL hebt lijkt me dat je er wel uit moet komen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.