Hallo allemaal,
Ik heb hier een monitor van CTX, de 1785S. Deze kan een max resolutie aan van 1280 x 1024. Heb hem aan mijn laptop hangen met een VGA kabel. Voorheen kon ik hem dan gebruiken met een resolutie van 1280 x 1024. Van de een op andere dag lukt dat niet meer.
In windows zelf kon ik vaak al niet hoger dan 1024 x 768, en moest ik het tooltje van de videokaart, SiS 650, gebruiken om het in te stellen. Geen probleem. Maar dat lukt nu ook niet meer. Heb vannacht
windows xp pro sp2 geinstalleerd en daarna als eerst de drivers van de videokaart. Ook alle Windows Updates enzo. Nu kan ik niet verder dan 1280 x 720, zowel in windows als het tooltje. Maar nog niet de 1280 x 1024.
Ik heb dus voorheen ECHT
gedraaid op deze tig maal genoemde resolutie, maar het lukt me niet. Ook niet met de windows standaard drivers voor een scherm met resolutie 1280 x1024. Is er een manier of ander tooltje of toch deze resolutie te forceren? Ik weet dat de videokaart en het scherm het aan kunnen.
Iemand een idee?
Groeten,
Robert
Ik heb hier een monitor van CTX, de 1785S. Deze kan een max resolutie aan van 1280 x 1024. Heb hem aan mijn laptop hangen met een VGA kabel. Voorheen kon ik hem dan gebruiken met een resolutie van 1280 x 1024. Van de een op andere dag lukt dat niet meer.
In windows zelf kon ik vaak al niet hoger dan 1024 x 768, en moest ik het tooltje van de videokaart, SiS 650, gebruiken om het in te stellen. Geen probleem. Maar dat lukt nu ook niet meer. Heb vannacht
Ik heb dus voorheen ECHT
Iemand een idee?
Groeten,
Robert