Toon posts:

TV kaart, geen geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb de tv kaart uit een medion pc gehaald... En in deze pc gezet, als ik de tv kaart nou op start, dus met het programma door medion mee geleverd, krijg ik geen geluid. Als ik muziek op de achtergrond heb lopen gaat ook deze uit. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Groet

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat voor TVkaartje heb je hier?, zijnd e drivers allemaal goed geinstaleerd? doen andere progs (zoals dscaler) het ook niet?

Verwijderd

Topicstarter
medion tvtuner 7134 MK2/3 is het type, of de drivers goed geinstaleerd zijn? Sja, er is niet echt een duidelijk driver programma en als ik in driver map kijk zie ik er niks van bij staan, ik denk dus niet. Op de cd staat wel een driver map. Wat dscaler is weet ik niet dus of dat werkt kan ik niet zeggen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Op GoT zijn er veel mensen die je willen helpen en veel kennis hebben over van alles en nogwat. Toch ben ik bang dat we hier niet veel voor je kunnen betekenen. Je geeft ons namelijk zo goed als geen info over wat je daar hebt staan, hoe je het aangesloten hebt en welke software er allemaal mee werkt.
Daarnaast is het op GoT de bedoeling dat je zelf op zoek probeert te gaan naar een oplossing. Ik lees hier niets terug over het proberen van verschillende driverversies en/of afspeelprogrammas. Maar kijk eerst eens of er een kabel van die kaart naar je geluidskaart moet lopen. Dat is vaak het geval en zou nogal kunnen schelen :z

Edit:
En als andere mensen dingen voorstellen die je niet begrijpt - niet gelijk terugposten dat je niet weet wat het is, maar zelf opzoeken. Of DScaler hier een oplossing gaat zijn hangt af van welke chip er op die Medion kaart zit. Zoek dat op, zoek op of DScaler dat ondersteunt - en zo nee wat dan wel...

[ Voor 19% gewijzigd door dion_b op 17-02-2007 20:48 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.