Ik heb een T-bird 1000 MHz. Ik heb hem unlocked en de multiplier op x12 staan. Loopt aardig maar tijdens het gamen blijft ie nog wel eens hangen. Ik heb verder niks veranderd. Dus mijn voltage staat gewoon op standaard. 1.750 v. Is het slim om die een stapje hoger te zetten? Heb je dan kans dat ie wel wat stabieler loopt? btw, ik heb verder nergens last van tijdens windows enz. Mijn temp komt ook niet boven de 45 graden als ik mijn multiplier op x12 heb staan.
Verwijderd
Wauw....mooi resultaat met aleen de multiplier naar 12x te zetten. Ik zou eens proberen het voltage naar 1,8 of 1,85 Volt te zetten. Ik heb geen Abit mobo, maar stel..mocht het niet lukken om je voltage in het BIOS te verhogen, dan kun je de L7 bruggen op je proc doorverbinden.
Die zijn in de bios regelbaar, ik ga het ff proberen straksOp zondag 04 februari 2001 20:50 schreef App het volgende:
Wauw....mooi resultaat met aleen de multiplier naar 12x te zetten. Ik zou eens proberen het voltage naar 1,8 of 1,85 Volt te zetten. Ik heb geen Abit mobo, maar stel..mocht het niet lukken om je voltage in het BIOS te verhogen, dan kun je de L7 bruggen op je proc doorverbinden.