Beste mensen,
Ik zit met het volgende:
Ik heb gefilmd tijdens mijn verhuizing. De film heb ik bewerkt met Windows movie maker 1.
Tijdens het bewerken heb ik al gemerkt dat mijn computer het zwaar heeft:
SPECS:
AMD athlon processor 1,33 GHZ
190 RAM geheugen
windows XP SP2
Toen mijn film bewerkt was heb ik gekozen voor:
stap 3: film afwerken --> opslaan op deze computer.
Vervolgens gaat WMM van het project een mpeg bestand maken. Resterenede tijd = 268 minuten.
Ik heb computer nacht aan laten staan en toen ik 's ochtends wakker werd was resterende tijd 100 minuten. Kortom zo heeft het geen zin. annuleren die handel.
Het probleem zit hem volgens mij in een tekort aan geheugen en daarom wil ik geheugen toevoegen.
Mijn vraag is nu aan jullie is de volgende:
Denken jullie dat als ik 256 RAM toevoeg mijn WMM project wel tot een mpeg film kan worden gemaakt?
Ik zit met het volgende:
Ik heb gefilmd tijdens mijn verhuizing. De film heb ik bewerkt met Windows movie maker 1.
Tijdens het bewerken heb ik al gemerkt dat mijn computer het zwaar heeft:
SPECS:
AMD athlon processor 1,33 GHZ
190 RAM geheugen
windows XP SP2
Toen mijn film bewerkt was heb ik gekozen voor:
stap 3: film afwerken --> opslaan op deze computer.
Vervolgens gaat WMM van het project een mpeg bestand maken. Resterenede tijd = 268 minuten.
Ik heb computer nacht aan laten staan en toen ik 's ochtends wakker werd was resterende tijd 100 minuten. Kortom zo heeft het geen zin. annuleren die handel.
Het probleem zit hem volgens mij in een tekort aan geheugen en daarom wil ik geheugen toevoegen.
Mijn vraag is nu aan jullie is de volgende:
Denken jullie dat als ik 256 RAM toevoeg mijn WMM project wel tot een mpeg film kan worden gemaakt?