[XP home] backup lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-03 09:14
Ik probeer met deze tutorial http://backup-buzz.blogsp...n-backup-met-windows.html een backup te maken omdat ik mijn PC moet formateren.

Er staat
Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en klik op Back-up
Dit staat er bij mij niet, en kan het nergens anders vinden. Ik heb alles wel correct geinstalleerd.

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-03 09:14
*bump*

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Start > Run > ntbackup.exe

@onder: Inderdaad :X
Het programma Backup maakt geen onderdeel uit van de standaardinstallatie van Windows XP Home Edition. Het pictogram Back-up bevindt zich niet in het menu Start in Windows XP Home Edition en Back-up wordt niet vermeld in het onderdeel Software in Windows XP Home Edition. U kunt het programma Backup vinden in de map ValueAdd op de cd-rom met Windows XP Home Edition. Als u Backup wilt gebruiken, moet u het programma handmatig installeren.
Ga als volgt te werk om Backup handmatig te installeren:

* Dubbelklik op het bestand Ntbackup.msi in de volgende locatie op de cd met Windows XP Home Edition om een wizard te starten waarmee u Back-up kunt installeren: cd-rom-station:\VALUEADD\MSFT\NTBACKUP
* Klik op Voltooien als de wizard is voltooid.

(Indien u niet meer beschikt over de installatie CD-rom, kunt u in de het artikel Download ntbackup.msi links naar dit bestand vinden.)

[ Voor 94% gewijzigd door TheZeroorez op 18-02-2007 15:05 ]

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 14:07

TheZoo

Animals Behind Bars

Lees nou het hele artikel voordat je vragen gaat stellen.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.